Kui punktisüsteemi järgi tõusis maailmameistriks Hyundai, siis fännide hinnangul oli parima võistkonna tiitlit väärt siiski Toyota.

Toyotale tõi parima võistkonna auhinna tänavune Saksamaa ralli, kus võeti koguni kolmikvõit. Kolmandat aastat järjest tuiskasid Saksamaal võitjatena üle finišijoone Ott Tänak ja Martin Järveoja.

Kui Tänak võidutses Saksamaal, siis Toyotale tõi teise koha Kris Meeke ja kolmanda Jari-Matti Latvala.

Toyota jaoks oli see WRC-sarjas esimene kolmikvõit pärast 1993. aastat. Üldse nähti WRC-sarjas enne seda viimati kolmikvõitu 2015. aastal, kui Saksamaa rallil sai sellega hakkama Volkswagen.

Toyota poolelt võttis aasta võistkonna auhinna vastu tiimi spordidirektor Kaj Lindström.

Lisaks Toyota kolmikvõidule kandideerisid aasta võistkonna tiitlile veel Citroeni kaksikvõit Türgis, Teemu Sunineni auto turvapuuri imeline taastamine Rootsi rallil M-Spordi mehaanikute poolt ning Esapekka Lappi Citroenile Euroopast Argentinasse uue kere lennutamine.

WRC kuulutab aasta piloodi välja 29. novembril. Päev varem selgub aasta kaardilugeja.