Tänak on kuuest rallist võidutsenud kahel. Argentinas jäi mees tehnika katkemise tõttu raja äärde ning Korsikal ja Monte Carlos purunesid rehvid probleemsete velgede tõttu.

„Olen kuulnud, et probleeme on olnud velje sisemise keskosaga. Velg saab kahjustada olukorras, kus vedrustus avaldab vejele survet. Probleemid ei ole seotud rehvidega, probleemid on olnud velgedega,“ rääkis Porter asfaldirallidel ette tulnud vahejuhtumitest.

Tiimide tegemistest rääkides tõdes Porter, et kui Toyotat on vaevanud tehnilised probleemid, siis Citroen on olnud hädas kiirusega. Citroeni on vee peal aga hoidnud Sebastien Ogier'i tark ja kiire sõit. „Ogier tuleb ka halval nädalavahetusel reeglina poodiumile,“ tõdes Porter.

Kõige närvilisem pidi olukord olema aga hoopis Hyundai leeris. Praegu on Hyundai küll võistkondlikus arvestuses kindel liider, kuid seda positsiooni tuleb iga hinna eest hoida. Eelkõige ongi nende jaoks tähtis võistkondlik arvestus.

„Nad jahivad peamiselt ikka tiimide tiitlit. Neuville individuaalne meistritiitel oleks lihtsal boonus,“ avaldas Porter Hyundai ning nende juhi Andrea Adamo mõtteid ja hingeelu.

Kuna Hyundai jahib peamiselt meeskondlikku tiitlit, siis väidetavalt tehti ringi ka Andreas Mikkelseni tööleping. Nimelt oli norralsel esialgu kontraht täishooajaks, kuid praeguseks ollakse olukorras, kus tal on juba tulnud vahele jätta Korsika ralli ning stardis ei ole ta ka järgmisena kavas oleval Portugali rallil.

„Tema leping tehti ringi ja seal vaadatakse nüüd olukorrale otsa ühe võistluse kaupa,“ avaldas Porter põhjuse, miks Mikkelsenil on tulnud kohati kõrvaltvaataja rolli taanduda.

Viimati toimunud Tšiili rallil oli Mikkelsen üsnagi hädas ja kiiremeatest meestest jäi ta kaugele. Samas eelnevalt kavas olnud Argentina rallil tõusis ta teisena poodiumile. Kuna Mikkelsen on olnud üsnagi ebastabiilne, siis Porteri sõnul tuleb tal sel hooajal veel mitu ralit vahele jätta.

Punktide poolest jääb Mikkelsen hooaja kokkuvõttes alla näiteks tiimikaaslasele Sebastien Loebile, kes on osalnud seni neljal rallil. Mikkelsen on stardis olnud viiel juhul. Usutavasti saabki Loeb arvatavast suurema koormuse. Kõrgelt hinnatakse ka stabiilse sõitja kuvandiga Dani Sordot, kes on seni osalenud kolmel rallil.

MM-sarja üldseis Tšiili ralli järel:

1. Sebastien Ogier (Citroen) 122 punkti
2. Ott Tänak (Toyota) 112
3. Thierry Neuville (Hyundai) 110
4. Kris Meeke (Toyota) 56
5. Elfyn Evans (M-Sport) 55
6. Sebastien Loeb (Hyundai) 39
7. Andreas Mikkelsen (Hyundai) 36
8. Esapekka Lappi (Citroen) 34
9. Jari-Matti Latvala (Toyota) 32
10. Teemu Suninen (M-Sport) 30
11. Dani Sordo (Hyundai) 26