Soome ajaleht Ilta-Sanomat avaldas oma allikatele tuginedese selle kohta ootamatu paljastuse. Nimelt olevat Ogier juba augustis öelnud, et ta järgmisel aastal enam Citroenis ei sõida. Ta ei teinud seda avalikult, kuid MM-sarjas hakkasid kuulujutud levima ning peagi teadsid seda ka Prantsuse autotootja konkurendid.

Ogier oli Citroeni rallimeeskonna mänedžeri Pierre Budari kõrvale jätnud ja asunud seejärel veenma Citroeni tippjuhtkonda, et kui nad tema lepingust vabastavad, säästaks Prantsuse autotootja kõvasti raha.

Kui varem on ralliringkondades spekuleerinud, et Toyota maksis Ogier` ülemineku eest Citroenile, siis tegelikult ei pidanud Jaapani autotootja prantslase lepingust vabastamise eest sentigi välja käima.

Pärast prantslasest rallitähe lepingu lõpetamist otsustas Citroeni juhtkond veelgi rohkem raha säästa ning WRC-sarjast sootuks lahkuda.

Ogier sai aga oma tahtmise ning võimaluse siirduda Tommi Mäkineni juhitavasse Toyota meeskonda, kus sõites tuli tänavu maailmameistriks Ott Tänak.

Järgmisel hooajal istuvad Jaapani autos lisaks Ogier`le M-Spordist üle tulnud waleslane Elfyn Evans ja noor Soome tulevikutäht Kalle Rovanperä.

„Meeskond on tasakaalus ja me sihime mitut trofeed nii järgmisel hooajal kui ka tulevikus. Teame kõik Ogier’ tugevust ja kui Toyota suutis teda ahvatleda, oleme teinud lühikese ajaga väga head tööd," kiitis Mäkinen oma tiimi koosseisu.

Kuna Ogier tahab pärast järgmist aastat ralliga lõpparve teha, sõlmis ta Toyotaga aastase lepingu. Evansi ja Rovanperä kontraht kehtib kaks aastat.