"Eelmisel sügisel oli Hyundai meeskonna ümber suur sumin, kui selgus, et nad röövivad 2020. aastaks Mäkinenilt tema kroonijuveeli. Ott Tänak oli just tulnud Toyotaga maailmameistriks, kui Hyundai teatas, et sõlmis eestlasega kahe aasta pikkuse lepingu," kirjutab Heinonen.

Ralliajakirjaniku sõnul on hooaja kolm esimest etappi tõestanud, et hoopis Toyota meeskond on tõmmanud sõitjate palkamisel kõige pikema kõrre.

"Ükski Toyota sõitja pole veel kolme etapi jooksul kordagi katkestanud. Lisaks on kõik nende võistlejad jõudnud igal rallil viie parema hulka. Toyota peamine konkurent Hyundai on samas hooaja alguses olnud raskustes, ehkki igal rallil on nende esindaja poodiumile pääsenud. Tänak koges avarallil Monte Carlos oma karjääri raskeimat avariid, Thierry Neuville ja Dani Sordo olid sunnitud Mehhikos tehniliste probleemide tõttu katkestama," arutles Heinonen.

"Toyota meeskonna seis tundub hetkel suurepärane, kuigi hooaeg on alles algusjärgus. Ogier on liidrikohal, talle järgneb Evans, Rovanperä on neljas. Võistkondade arvestuses on Toyota edu Hyundai ees juba 21 punkti. Toyota sõitjate kolmik tundub olevalt suurepäraselt tasakaalus. Seal on kogenud sõitja (Ogier), uus MM-tiitli nõudleja (Evans) ja lähiaastate suurlootus (Rovanperä)," leiab Heinonen.