"Ma üritan meeleheitlikult midagi kokku panna. Olen pettunud, et kaotasime koha Citroenis. Kõike arvestades usun, et me tegime mõistlikku tööd. Kui sa tõesti tahad teada, miks me sel aastal tulemusi ei teinud, siis see oli puhtalt halb õnn," rääkis Breen.

"See oli keeruline aasta. Üleminekuaasta - sõitjad vahetusid pidevalt. Atmosfäär oli teinekord tiimis keeruline. Üritasime parimat."

Hooaeg algas paljulubavalt. Veebruaris said Breen ja Scott Martin Rootsi rallil teise koha, kuid hooaja tipphetkeks see iirlasel jäigi. Aasta keskel loobus Citroen lugematul arvul väljasõite teinud Kris Meeke'i teenetest, Breen ise pidi Mehhiko ja Korsika rallideks autos ruumi tegema üheksakordsele maailmameistrile Sebastien Loebile.

"Väga üles-alla," iseloomustas Breen hooaega. "Meil oli palju kiirust, oleme selle kallal viimased paar aastat kõvasti vaeva näinud. Alustasime hooaega väga hästi. Pärast teist kohta Rootsis tundus kõik ilmselgelt roosiline."
Craig Breen Tallinna lennujaamas.

"Loebile auto loovutamine tegi natuke haiget. Meil oli raske momentum'it tagasi saada, kuna meil oli mõnel rallil väga palju ebaõnne. Sellest kukkus välja päris julm aasta," jätkas Breen.

"Üks halb reede on sulle terve nädalavahetuse karistuseks. Eelmisel aastal tegime mõned väga head reeded, suutsime pahandustest eemale hoida ning meil oli ülejäänud nädalalõpuks hea positsioon. Suutsime seda ära kasutada ja tuua koju head tulemused. Sel aastal see nii ei olnud."

"Kahjuks on see sport, kus alati ainult talendist ei piisa. Ma ei saa seda sporti iga päev oma tagahoovis teha. See nõuab suurt rahalist panust, et sellest osa võtta. Kuid päeva lõpuks on see siiski mu unistuste töö ning kõik, mis ma kunagi olen tahtnud teha. Üritan sellele mõelda, kui pinge liiga suureks läheb ning meenutan endale, et keegi ei sunni mind relva ähvardusel autosse istuma. Sõidan, sest armastan seda tööd."