Kõige julgema plaani kohaselt võib praegu 13 rallist koosnev kalender uueks hooajaks paisuda aga lausa 16 rallini. Ilmselt on kolm võimalikku lisandujat Tšiili, Jaapan ja Uus-Meremaa.

Kuigi meeskondadele iseenesest kalendri laienemine meeldib, soovitakse, et see ei tähendaks kulude plahvatuslikku kasvamist.

"Meil on kindlad eelarved, kuhu on kõik juba sisse arvestatud. Lisalogistika arvelt tuleb kuskilt mujalt kokku hoida. Selles osas oleme meeskondade juhtidena ühes paadis ja ühel nõul," sõnas Citroeni tiimiboss Pierre Budar.

Nii töötati välja plaan, mille kohaselt vähendataks oluliselt testipäevi. Kui sel hooajal oli tiimidel võimalik pidada 55 testipäeva, siis tulevikus vähendataks seda arvu 30 peale.

Ainsa tiimijuhina olevat nii drastilise vähendamise vastu ilmselt Toyota tiimiboss Tommi Mäkinen - Rallye-Magazini väitel seetõttu, et nende rahakott on kõige paksem ning testipäevade rohkus neid nii palju rahaliselt ei mõjuta.