Tänavu, kui Peterburis pärjas Rahvusvaheline autoliit FIA taaskord parimaid, ulatati kuuendat korda maailmameistriks kroonitud Ogier’le ja meeskondliku tiitli võitnud Toyota bossile Tommi Mäkinenile võimsad karikad, kuid Ingrassiale märgatavalt väiksem auhind.

Samuti kuuekordne maailmameister Ingrassia torises juba mullu, et miks kaardilugejaid ei hinnata ja neile ei anta väärikat tšempionikarikat. Loodetud tulemust torin endaga kaasa ei toonud.

Seekord väljendas Ingrassia oma suhtumist otse-eetris, näidates sõrmedega, kui tilluke on ta karikas ning teatas intervjuus, et kaardilugeja panust ei väärtustata piisavalt.

Päev hiljem avaldas Ingrassia oma Facebooki lehel joonistuse, mille tegi Dam Charles ja kus kaardilugeja karika alla oli kuhjatud raamatuhunnik, et see oleks võidusõitja trofee mõõtu. "Dam Charles leidis probleemile lahenduse," kiitis Ingrassia. "Kui ei saa sisse uksest, tuleb minna aknast."

Ingrassia sai sotsiaalmeedias palju toetust. Soome ralliajakirjanik Miika Wuorela selgitas, milles on kaardilugeja mittetunnustamise põhjus: "Tema iste tuleb autos nihutada pisut ettepoole, sest muidu ei ületa ta finišijoont sõitjaga samal ajal."