Monte Carlo ralliks on sisuliselt paigas kolme meeskonna koosseisud. Toyota on kinnitanud, et Ott Tänak, Jari-Matti Latvala ja Kris Meeke teevad kaasa terve hooaja.

Citroen on terveks hooajaks käed löönud Sebastien Ogier'i ja Esapekka Lappiga. Praeguseks on teada antud, et kolmandat autot välja ei pandagi.

Hyundail on terveks hooajaks aga leping olemas Thierry Neuville ja Andreas Mikkelseniga. Hyundai tiim märkis Autospordile, et hooaja avaetapil Monte Carlos keeravad nende autode roole just Neuville ja Mikkelsen ja kolmanda mehena Dani Sordo.

Rootsi ralliks on Hyundai kolmanda piloodi koht veel lahtine. Hyundai bossi Alain Penasse sõnul ei tee Sordo kindlasti kaasa täishooaega. Seega otsitakse veel meest, kes jagaks Sordoga autot. Penasse sõnul on suurimaks soosikuks sellele positsioonile Hayden Paddon, kes oli samas rollis ka sel aastal.

Paddon rääkis ise kodumaisele meediale, et tema sihiks on jätkata Hyundais ja kasvõi poole kohaga. Teda on seostatud ka M-Spordiga, kuid see variant ei olevat tema jaoks atraktiivne.

Seega on praeguse seisuga töötutest meestest kõige lootustandvam just Paddoni seis.

Seega on küsimused veel M-Spordi tuleviku osas. M-Spordil on leping seni ainult Teemu Sunineniga. Praeguseks ei ole veel päris täpselt teada, kas M-Sport palkab veel ainult ühe mehe või kaks.

Sellele kohale või kohtadele on pretendeerimas peamiselt Elfyn Evans ja Craig Breen. Uute meestena püüavad WRC-sarja murda Pontus Tidemand ja Gus Greensmith. Mõlemad soovivad seda teha just M-Spordi ridades.

Seni Citroenis sõitnud Mads Östberg aga teatas juba avalikult Autospordi veergudel, et tema on tulevaks aastaks töötu.

Mingite kanalite pidi on M-Spordiga seostatud ka Sebastien Loebi, kuid seda ainult paariks ralliks.

Kui kõik nimed aga kokku lugeda ja vaadata veel vabade kohtade arvu tiimides, siis on selge, et Östberg ei jää ainsaks töötuks.