Praeguse põlvkonna WRC autode turvalisus on kerkinud ralliringkondades kuumaks teemaks hooaja avaetapil Monte Carlos Ott Tänaku ja Martin Järveojaga juhtunud karmi avarii tõttu. Eesti duo etapp lõppes reedesel võistluspäeval, kui nad kihutasid Hyundaiga ligi 180-kilomeetrise tunnikiirusega rajalt välja, mis võttis kuuselt ladva maha ning rullus kallakust alla.

"WRC masinad peavad ümber katuse pöörlemise vastu küll," sõnas Latvala Soome meediale. "Kõige hullem on aga, kui auto suure matsuga ootamatult seisma jääb. Õnneks nendega nii ei juhtunud."

"Autod on viimase kümne aasta jooksul kõvasti turvalisemaks muutnud," jätkas kogenud soomlane. "Auto osi on märgatavalt tugevamaks tehtud."

Latvala meenutas Ilta-Sanomati veergudel ka oma karjääri suurimat avariid, kui ta 2009. aasta Portugali rallil kõrgest mäenõlvakust alla rulludes korduvalt üle katuse käis. "Tänak sõitis rajalt suurema kiirusega välja, aga meie jällegi rullusime pikemalt. Meie jaoks oli kõige hullem hetk siis, kui nägime, kuidas rajapiirded meile lähenevad ja olukorra tõsidus kohale jõudis. See pani tol hetkel ikka mõtlema, kas nüüd on meiega kõik."

Latvala lisas, et praegused WRC autod pole sõitjate jaoks ohtlikud.

Video Latvala karmist väljasõidust Portugalis: