Itaalia portaalide sõnul on Citroeni ja Ogier' käigud ametlikud. Prantsusmaa väljaanne Autoplus.fr lisas, et Citroen teeb kodulehel avalduse paari tunni jooksul. Maineka portaali Autospordi andmetel on Citroeni lahkumine vägagi võimalik, üks allikas hindas selle tõenäosust 99 protsendile.

Motorsport.it andmetel hakkab Citroeni emafirma PSA ralli asemel keskenduma kestvusautode sarjale WEC. Sõsarettevõte Peugeot liitub sarjaga 2022. aastal. PSA hinnangul on WEC-sarjas võimalik nende kaubamärke ja mudeleid paremini turundada.

PSA-juhtidele ei meeldinud, et Citroeni ralliautod olid tavaliselt konkurentidest aeglasemad. Kataloonia rallil tekkisid mõlemal sõidukil ka tehnilised probleemid. Rallyeslalom.com kirjutas, et ülemuste jaoks oli viimane piisk Ogier' abikaasa Andrea Kaiseri vihane sotsiaalmeediapostitus, kus viimane kutsus Ogier' autot "Shitroen-iks".

Citroen on WRC-sarjas osalenud 1998. aastast. 21 aastaga on võidetud kaheksa konstruktorite ja üheksa sõitjate tiitlit. Kõik MM-tiitlid tulid aastatel 2003-2012 ehk Sebastien Loebi ajastul. Tänavu piirduti konstruktorite arvestuses kolmanda kohaga.

WRC-sarja jaoks oleks Citroeni lahkumine suur löök, sest 2020. aastal heitleks konstruktorite tiitli eest vaid kolm võistkonda: Hyundai, Toyota ja M-Sport.

Lisaks Ogier'le saab vabaagendiks ka teine Citroeni sõitja Esapekka Lappi. Talle oleks kõige loogilisem maandumispaik M-Sport, sest väidetavalt ei lahkunud ta 2018. aasta lõpus Toyotast kõige rahumeelsemalt.

Hyundai sõitjate tuumik on paigas: Ott Tänak, Thierry Neuville, Sebastien Loeb ja Dani Sordo. Võistkonna juht Andrea Adamo pole välistanud, et osadel rallidel aitab neid veel mõni sõitja.