FOTOD | Hyundai haaras Rootsi rallil reede järel kolmikjuhtimise, Tänaku käed on seotud

 (98)

Rootsi lääneosas ja Norra idaosas jätkub tänavune Rootsi MM-ralli, kus Ott Tänak - Martin Järveoja hoiavad reedese õnnetu võistluspäeva järel üheksandat kohta.

Reedene päev oli Eesti ekipaažile tõeliselt õnnetu: kuigi ühtegi sõiduviga Tänak ei teinud, oli ta MM-üldarvestuse teise mehena stardijärjekorras teine, mis tähendas lumistes oludes teistele teepuhastaja mängimist. Seetõttu kaotas ta peale päeva esimese võimsalt võidetud katse igal järgmisel arvestatavalt aega ning tema rallivõidušansid kahanesid minimaalseteks.

Reede järel on ralli liidrid kolm Hyundaid: Thierry Neuville edestab Andreas Mikkelseni 4,9 ning Hayden Paddonit 12,1 sekundiga. Esimesed viis meest - lisaks veel ka Citroeni sõitjad Craig Breen ja Mads Östberg - mahuvad kõik 13,2 sekundi sisse.

Seis pärast reedest võistluspäeva:


REEDE:

Reedene võistluspäev algas Norra pinnal toimunud 21,26-kilomeetrise katsega, mille Tänak läbis võimsalt kõigist teistest kiiremini: lähimad jälitajad, norralased Andreas Mikkelsen ja Mads Östberg jäid eestlasele alla kuue sekundiga, kuus ja pool sekundit kaotas ka Thierry Neuville. Teepuhastaja rollis olnud Sébastien Ogier kaotas aga näiteks 12,5 sekundit.

Seotud lood:

Päeva teisel katsel Tänak enam katsevõitu kirja ei saanud - nii esimesena alustanud Ogier kui teisena rajale läinud Tänak kurtsid suure koguse lahtise lume üle, mis nende hoogu tublisti pidurdas. Katsevõidu võttis Thierry Neuville, kes läks mõnesekundilise eduga Tänaku ees ka ralli üldliidriks.

Ralli neljanda katse lõpukilomeetrid olid korraldajate poolt jäetud korralikult lumesahaga üle käimata ning see tõi suurt kasu hiljem startinud meestele. Sébastien Ogier ja Ott Tänak kaotasid teistega võrreldes ümmarguselt 20 sekundit, mis saatis Tänaku ka kokkuvõttes teiselt kohalt ühe ropsuga seitsmendaks - kaotust Neuville'ile enne hoolduspausi 19,4 sekundit.

Ka viiendal katsel olid esimesed kolm startijat - Ogier, Tänak ja Latvala - teepuhastajate rollis ning kõrgesse mängu ei sekkunud. Katsevõidu võttis uusmeremaalane Hayden Paddon, ralli liidritest jääb MM-sarja esikolmikuna esimestena startivad Ogier, Tänak ja Latvala üha kaugemale.

Kuuendal katsel nägid fännid ralli esimesi sõiduvigu - väiksed eksimused tegid nii Elfyn Evans kui Esapekka Lappi. Kui Evans oli eelneva rehvipurunemise tõttu niigi kehvas seisus, siis Lappi kukkus väikese väljasõidu ja paarikümnesekundilise ajakaotuse tõttu teiselt kohalt hoobilt viiendaks.

Seitsmendal katsel kaotas tavapärasega võrreldes veel 20 sekundit juurde Ogier, kes aga WRC TV-le oma võimalikku eksimust kommenteerimast keeldus.

NELJAPÄEV:

Tänak sõitis publikukatsel paaris Thierry Neuville´iga ja oli belglasest sekundi jagu kiirem. Kohe stardist sai paremini minema ning puhta sõiduga kasvatas edumaad veelgi. Viiekordne maailmameister Sebastien Ogier tegi publikukatsel näpuka ja läheb homsele päevale vastu 9. kohalt. Aga vahed on mõistagi olematud. Ogier jääb Tänakule alla 2,5 sekundiga.

SS1 tulemused: 1. Tänak 1.32,7 ; 2. Latvala 1.33,0 ; 3. Östberg 1.33,3 ; 4.-5. Mikkelsen ja Meeke 1.33,6 ; 6. Neuville 1.33,7.

6,8-kilomeetrisel testikatse trassil näitas nelja läbimise peale parimat aega Thierry Neuville (Hyundai), kes edestas Mads Östbergi (Citroen) vaid 0,3 sekundiga. Tänak (Toyota) sai kirja neljanda aja, kaotades belglasele 1,4 sekundit.

Testikatse tulemused: 1. Neuville 4.17,3, 2. Östberg 4.17,6, 3. Ogier 4.18,1, 4. Meeke 4.18,3, 5. Tänak 4.18,7, 6. Mikkelsen 4.18,8, 7. Latvala 4.19,0, 8. Breen 4.19,1.

Delfi kajastab ralli sündmusi otseblogis ning Delfi TV-s näeb nädalavahetuse jooksul mitmeid otseülekandeid. Kohapeal on Delfi ja Eesti Päevalehe sporditoimetuse juht Peep Pahv.

Otsepilti vahendame nii esimesest kiiruskatsest kui ka laupäeval kell 16 sõidetavast katsest.

Hea lugeja, kes sa oled kohapeal! Nagu ikka, ootame teie pilte ja muljeid raja äärest aadressil sport@delfi.ee!

AJAKAVA:

SS1 SSS Karlstad 1 (1,9 km) 21:08

1. päev (16. veebruar)

SS2 Hof-Finnskog 1 (21,26 km) 08:55
SS3 Svullrya 1 (24,88 km) 10:07
SS4 Röjden 1 (19,13 km) 10:54
SS5 Hof-Finnskog 2 (21,26 km) 14:41
SS6 Svullrya 2 (24,88 km) 16:03
SS7 Röjden 2 (19,13 km) 16:50
SS8 Torsby 1 (9,56 km) 17:56

2. päev (17. veebruar)

SS9 Torntorp 1 (19,88 km) 08:54
SS10 Hagfors 1 (23,4 km) 10:12
SS11 Vargåsen 1 (14,21 km) 11:08
SS12 Torntorp 2 (19,88 km) 13:44
SS13 Hagfors 2 (23,4km) 15:12
SS14 Vargåsen 2 (14,21 km) 16:08 (Otseülekanne Delfi TV-s!)
SS15 SSS Karstad 2 (1,9 km) 18:45
SS16 Torsby Sprint (3,43 km) 20:26

3. päev (18. veebruar)

SS17 Likenäs 1 (21,19 km) 08:50
SS18 Likenãs 2 (21,19 km) 10:51
SS19 Torsby 2 [Power Stage] (9,56 km) 13:18

Rootsi ralli 2018
Laupäevastel sündmustel hoia peal juba uue artikli ja blogi kaudu siit: https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/otseblogi-ja-fotod-kas-ott-tanak-suudab-rootsi-rallil-reedest-kaotust-tasa-teha?id=81149797
Tundub, et öösel uut lund juurde pole sadanud, mis peaks olusid võrreldes eilsega sõitjatele täna võrdsemaks tegema.https://twitter.com/voiceofrally/status/964744516065529857
Ei mingit aukartust! https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/delfi-rootsis-ken-torn-tunne-oli-nagu-soidaks-voru-rallit?id=81148111
„See ongi ralli võlu, et tuleb ette ka selliseid päevi," sõnas Martin Järveoja pärast raske rallipäeva lõppu. https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/delfi-rootsis-jarveoja-kui-tahad-tiitli-eest-voidelda-on-sellised-paevad-paratamatus?id=81147701
Toyota boss pole midagi nii pöörast varem kunagi näinud. https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/makinen-see-oli-koige-veidram-rallipaev-minu-elus?id=81148033
Stiilinäide Tänaku katse algusest. Kahjuks pole peal seda hetke, mil ta valli rammis.https://twitter.com/OfficialWRC/status/964531023437553664
Vargåseni kiiruskatsete üheks osaks on ka kuulus Colin's Cresti hüpe, seega võib homme ka vägevaid õhulende oodata - ja seda Delfi TV-s!
Homme ootab meid ees kaheksa kiiruskatset. Laupäevane ajakava: SS9 Torntorp 1 (19,88 km) 08:54 SS10 Hagfors 1 (23,4 km) 10:12 SS11 Vargåsen 1 (14,21 km) 11:08 SS12 Torntorp 2 (19,88 km) 13:44 SS13 Hagfors 2 (23,4km) 15:12 SS14 Vargåsen 2 (14,21 km) 16:08 (Otseülekanne Delfi TV-s!) SS15 SSS Karstad 2 (1,9 km) 18:45 SS16 Torsby Sprint (3,43 km) 20:26
Üldseis pärast reedet. Ogier langes viimase katsega Evansist tahapoole ning peab homme ilmselt rajale minema kolmandana, mis võib ta lõpuks vaat et sootuks punktideta jätta! Kõigi eelduste kohaselt lähevad homme esimesena rajale samuti WRC-klassis, aga vanemate autodega sõitvad Yazeed Al-Rajhi ja Henning Solberg, nii et Ogier päris esimene olema ei pea. Tänaku stardikoht peaks seega olema kuues. Hyundaidel on kolmikjuhtimine!
Nõnda - siin on päeva viimase katse tulemused. Paddonile katsevõit, Tänak ja Ogier endiselt teepuhastajad.
Paddon võtab katsevõidu, 2,9 sekundiga Neuville'i ees. Sellega tõuseb uusmeremaalane Breenist 0,5 sekundiga kokkuvõttes mööda!
Teemu Suninen kaotas poole katse pealt oma prožektortuled, aga tuli siiski vapralt lõpuni ning peaks tänase päeva järel olema kuuendal kohal.
Craig Breen kolmandat järjestikust katsevõitu ei võta: finišis tuleb kaotust Neuville'ile lausa 7,2 sekundit.
Mikkelsen ründab liidrikohta, aga katse viimases osas tehtud väikesed eksimused tähendavad seda, et ta annab Neuville'ile hoopis 0,1 sekundit tagasi. Enne laupäeva on nende kahe mehe vahe aga väga väike.
Lappi teeb samuti kena sõidu ning kaotab Neuville'ile vaid 0,7 sekundiga. Lappi tegi üldiselt kena reede, kuid üks eksimus, kus ta üle 20 sekundi kaotas, hoiab ta esikolmikust siiski väljas.
Neuville edestab finišis Latvalat 6,3, Tänakut 14,4 sekundiga. Belglase edu meie mehe ees on reede järel 1.29,0. Tuletame meelde, et tänase avakatse järel oli Tänak ralli liider ning sellest ajast saati pole ta ühtegi arvestatavat sõiduviga teinud... Nii palju mängivad tänavu teeolud rolli.
Meeke kaotab ka Tänakule 1,9 sekundit ning jääb kokkuvõttes eestlasest tahapoole.
Ei üllata ilmselt kedagi, et Neuville lihvib Latvala ajast veel sekund-poolteist maha.
Finišis edestab Latvala Tänakut koguni 8,1 sekundiga. Peaaegu sekund kilomeetri kohta!
Latvala tuleb aga splittide põhjal väga võimsalt - teises vaheajapunktis edestab ta Tänakut juba seitsme sekundiga.
Finišis on Tänaku edu Ogier' ees 6,1 sekundit. Vaene prantslane on täna tõesti oma Monte Carlo edu ohver.
Ogier finišis - 6.47,2.
Tänak edestab esimeses splitis Ogier'd 3,4 sekundiga. Teised pole veel sinna jõudnud.
Tänak rammib kohe katse alguses auto parempoolse esiosaga hange ning kaotab sealt vähemalt ühe detaili ka ära.
Kuna seda katset täna varem sõidetud ei ole, on lumekiht jällegi üsna arvestatav. Vaatame, kuidas see aegu mõjutab.
Päike on Rootsis loojunud ning see katse on juba sisuliselt öökatse.
Ogier on päeva viimasel katsel rajal!https://twitter.com/SebOgier/status/964528336344141824
Üks katse ootab täna veel ees ning see on Torsby 1 - trass, mida täna veel läbitud ei ole. Alguse saab see juba poole tunni pärast ning sellega pannakse paika homse võistluspäeva stardijärjestus.
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/ott-tanak-vabandas-korraldajate-ees-reageerisin-enne-ule?id=81144933
Ralli üldseis pärast 7. katset: Neuville suurendas pisut edu Mikkelseni ees, Breen läheneb liidritele jõudsalt. Tänaku kaotus Neuville'ile 1.14,6.
7. katse tulemused: Breenile teine katsevõit järjest, Tänak üheksas.
Breen läheb katse liidriks ning tõuseb Mikkelsenist kokkuvõttes vaid 0,6 sekundi kaugusele!
Mikkelsen annab võrdluses Neuville'iga paar sekundit tagasi ning kaotab üldarvestuses tiimikaaslasele nüüd 4,8 sekundiga.
Lappi on oma kiiruse taas leidnud ning kaotab Neuville'ile vaid 3,5 sekundiga.
Evans tuleb finišisse Tänakuga sisuliselt võrdse ajaga ning on oma tagumisest põrkerauast ilma jäänud.
Neuville paneb finišis järjekordse fantastilise märgi maha - 13,7 sekundit edu Latvala ees, 17,4 Tänaku ees. Üldarvestuses on Neuville'i ja Tänaku vahe nüüd 1.14,6.
Meeke lõpetab Tänakust 6,7 sekundit aeglasemalt. Mees ise ei ütle küll, et midagi oleks juhtunud - imestab vaid otse tema taga sõitva Neuville'i kiiruse üle.
Latvala edestab Tänakut finišis 3,7 sekundiga.
Tänak: "Katse lõpp oli isegi päris hea. Võlgnen ilmselt ka korraldajatele vabanduse, reageerisin enne üle. Oleme sportlased ja üritame endast parima anda, nii et oli raske oma koht kaotada. Vabandan."
Tänak edestab finišis Ogier'd 31,3 sekundiga. Neuville tuleb samal ajal taas võimsalt.
Ogier: "Midagi ei juhtunud. Kõik on korras." Ja mees tõmbab ukse kinni... Auto esiosa on aga selgelt viga saanud.
Ogier on samal ajal finišis - 10.57,0. Kuulame kohe, kas tal juhtus midagi.
Hea märk on aga see, et Tänak pole esimese paari splitiga Latvalale ja Meeke'ile sugugi palju ära andnud. Teises splitis edestab Tänak Meeke'i isegi 2,6 sekundiga, jäädes Latvalale 0,4-ga alla. Ehk on ka Meeke'il midagi juhtunud?
Ogier on aega kaotanud! Tänak edestab endist tiimikaaslast teises splitis juba 25 sekundiga!
Latvala edestab samas kohas Tänakut 0,9 sekundiga.
Pooleteise minutiga on Tänak Ogier'st 2,7 sekundit kiirem. Siit võib eestlasele taas liidritega võrreldes mitmekümnesekundiline kaotus sisse tulla.
Ogier on seitsmendale katsele startinud!
https://sport.delfi.ee/news/auto/maailm/wrc-vohikutele-22-vastust-kusimustele-mida-sa-tahaksid-teada-aga-ei-julge-kusida?id=81144473
Ralli seitsmes kiiruskatse algab juba viie minuti pärast, nii et püsige meie otseblogi lainel!
Ralli üldseis pärast kuuendat katset. Esiviisik on sisuliselt kümne sekundi sees, Tänak jätkab üheksandana:
Östbergile katselt kuues koht. Kuuendal katsel nägime Evansi ja Lappi esituses ka esimesi sõiduvigu. Katse tulemused:
Paddon vähendab samuti Neuville'iga mõnevõrra vahet. Östberg on veel tulemata, aga Paddon tõuseb praegu üldkokkuvõttes neljandaks.
Breen lööb Mikkelseni aja 2,9 sekundiga üle. Iirlane on üldarvestuses Neuville'ist vaid 7,6 sekundit tagapool.
Norralane on sealjuures kindel, et tal on rehv katki, kuigi tegelikult midagi valesti ei paistnd. "Viimasel viiel kilomeetril oli väga imelik sõita."
Mikkelsen läheb uueks liidriks, 1,2 sekundiga Neuville'i ees. Üldarvestuses on Mikkelsen nüüd vaid sekund Neuville'ist tagapool!
Lappi on samuti eksinud! Soomlane kaotab Neuville'ile 32,2 sekundit ning tema lootused rallivõidule saavad suure löögi!
Elfyn Evans teeb väikese sõiduvea ning kaotab Neuville'ile 29 sekundit. Tänakust oli ta nii või naa tagapool, seega Eesti rallisõbra jaoks see üldarvestuses midagi olulist ei muuda.
Neuville on küll auto tagumist paremat nurka vigastanud, aga aeg on sellegipoolest taas ülivõimas: Meeke'i lööb ta 13 sekundiga, Tänakut ainult selle katsega 23,5 sekundiga. Üldedu suurendab belglane eestlase ees näiteks juba 57,2 sekundi peale.
Iga auto tuleb järjest kiiremini. Meeke edestab omakorda Latvalat 4,6 sekundiga. Neuville tuleb aga veel suurema hooga.
Tundub, et Latvala on ka olukorraga oma rahu sõlminud. "Vahel lihtsalt asjad lähevad nii, pole midagi teha. Tuleb lihtsalt endast parim anda."
Latvala lööb katse lõpus Tänaku aja 5,9 sekundiga üle.
Tänakult küsitakse samuti, kuidas katse oli. "Tahate ausat vastust? Kohutav. Nii lihtsalt on. Vahel lihtsalt on raskeid päevi."
Tänak edestab Ogier'd finišis 7,9 sekundiga.
Ogier on samuti äärmiselt pettunud, aga erinevalt Tänakust sellisel, ütleme, passiiv-agressiivsel moel. "Kas tee oli palju halvem kui hommikul?""See oli üks suur nali.""Kuidas olud olid?""See oli üks suur nali."
Ogier on finišis - 13.52,8. Peaaegu 20 sekundit aeglasemalt kui hommikusel läbimisel.
Thomas Creek: igasugu saate- ja vip- ja nullautod võivad seal ju ees sõita aga nende kiirus ja trajektoor on hoopis teine, seega nad ei puhasta seda jälge ette mida hilisemad wrc masinad sõidavad. Kasu on neist suht nullilähedane.
Neuville edestab Tänakut juba esimeses splitis viie ja poole sekundiga. Latvala on samal ajal teisest vaheajapunktist tulnud läbi eestlasest kuus sekundit nobedamini.
Esimeses splitis edestab Latvala Tänakut juba kolme sekundiga. Ei midagi uut - hilisemat tulijad panevad ilmselt veel paremad märgid maha...
Telepildis on taas näha, et Tänak peab ikka ja jälle sahka tegema. Pole midagi teha.
Tänak on samuti rajal!
Aga tuleme ralli juurde tagasi - Séb Ogier on kuuendale katsele startinud!
rallyvänn: Miks ei ole võimalik kasutada sellistes oludes enne kiiruskatseid autosid mis teeks selle saha töö ära et olud oleks võrtsed ,peaks ju olema saate autosid mida kasutada mis teevad töö kiremini kui traktorid.
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/puust-ja-punaseks-miks-ei-saa-tanak-tana-kiiresti-soita?id=81143535
Ken Torn saab samal ajal JWRC klassis viiendal katsel teise koha ning jääb üldarvestuses endiselt kolmandaks. Teine koht on vähem kui kümne sekundi kaugusel.
Q.: Kui saaks nüüd nii, et rohkem väga aega juurde ei kaotaks, siis oleks veel kõik võimalik. Kahjuks ilmselt tuleb aga ajakaotust juurde. Ja veel. Igal juhul selle poolt, et nn publikukatse peaks olema aluseks edasise stardirivi paikapanemisel.
hh: praeguse seisuga stardib kuuendana homme! Al Rajhi, Solberg, Evans, Ogier, Meeke ja ott
Kalle Kaljula: Miks ei ole kvalifikatsiooni katset, nagu kunagi oli. Selle süsteemi taastamisest on ka juttu olnud, aga ei saa aru miks see pole teostunud
St: Tegelikult on praegune süsteem, kus teist päeva alustatakse üldsarja seisu järgi, ebaloogiline. Alustame peaks esimese päeva publiku katse järgi, mis tähendab, et sõitjad peaksid ka publiku katsel vajutama. Hetkel on ralli esimene katse selline "for fun" värk. Asja teeks kordades põnevamaks olukord, kus selle järgi pandaks paika järgmise päeva stardirivi.
Fänn: Ma võin ennast päris suureks rallifänniks lugeda, aga ma ei saa siiani aru väga hästi põhimõttest, et ralli üldliider peab puhastama teed järgneva ralli esimesel päeval, aga teisel päeval on stardirivi esimese päeva tulemuste põhjal. Põhimõte ongi võimalikult paljudele võimalys anda, kes ise pidevalt tipus konkureerida ei suuda?
press123: Homme neljandana alustada ikka parem kui täna teisena. Hetke seisuga Evans Ogier ja Meeke eespool stardivad
Kuuenda katseni on veel jäänud ümmarguselt 40 minutit. Ootame huviga!
Nii on. Alati on olemas võimalus, et keegi täna katkestab ja peab seetõttu homme ise esimesena minema, aga praegu ei näe olukord sugugi hea välja.
Teemu Mängud: Homme peaks stardirivi olema tänaõhtuste kohtade järgi.
soprano original: Tundub, et kahjuks Ogier ja Tänak saavad homme ka teed puhastada.
Üldseis pärast viiendat kiiruskatset. Esikolmik on vaid 2,2 sekundi sees, Latvala-Tänak-Ogier kukuvad ilmaolude tõttu kividena.
Viienda katse tulemused. Paddon üllatas katsevõiduga, Ogier ja Tänak endiselt teepuhastajate rollis:
Östberg jõuab samuti pärale ning seda viienda ajaga. Norralane on kokkuvõttes neljas.
Hayden Paddon! Uus ülivõimas katseliider - edu Breeni ees koguni 4,2 sekundit! Uusmeremaalane läheb samuti Tänakust üldarvestuses kindlalt mööda.
Teemu Suninen sõidab end üldarvestuses Tänakust mööda.
Uus katseliider on Craig Breen! 0,1 sekundiga läheb iirlane Lappi ette.
Mikkelsen tuleb samuti hea ajaga - finišis annab see talle teise koha, kaotust Lappile 1,7 sekundit. Üldseis muutub väga põnevaks!
Lappi on ka finišis kiireim - 3,2 sekundit Neuville'i ees ning üldarvestuses on noor soomlane belglasest vaid 2,1 sekundit maas!
Vaat et märkamatult esikolmikusse tõusnud Esapekka Lappi näitab head tempot ning on teises splitis Neuville'i kahe sekundiga edestamas.
Neuville on finišis ning aeg kardetult võimas - edu Latvala ees 11,6 sekundit, Tänaku ees lausa 14,3 sekundit. Üldarvestuses käristab ta vahe eestlase ees juba 33,7 sekundile.
Q.: Seda esimest päeva Tänak kõige rohkem kartiski. Kui siin juba liidriga päeva lõpuks vahe 40 sekki on, pole ilmselt seda võimalik tagasi sõita. Väga kahju.
Meeke edestab finišis Tänakut 1,4 sekundiga.
Latvala finišis, edu Tänaku ees 2,7 sekundit.
Vaheaegadega on omajagu probleeme, aga teises splitis edestab Neuville Tänakut juba kaheksa sekundiga. Vahe kipub päris suureks kärisema...
Tänak samuti katse lõpetanud - tema edestab Ogier'd 6,2 sekundiga, aga jääb oma hommikusele läbimisele alla pea üheksa sekundiga. "Olud on keerulisemad kui hommikul, kuid peame sellega hakkama saama ja oma parimat üritama."
Ogier on finišis - 10.47,5 on tema esimesest läbimisest kaks sekundit aeglasem.
Neuville tuleb veel Meeke'ist 1,1 sekundit kiiremini. Belglane vajutab, teades, et Tänak on keerulistes oludes kinni.
Tänakule on samuti Photoshopis sahk ette pandud!https://www.instagram.com/p/BfQexrcgxeS/
Esimeses splitis jääb Tänak juba Latvalale ja Meeke'ile alla. Kaotust Meeke'ile on juba 2,3 sekundit.
Ka telepildist on näha, et Ogier peab taas pisut "sahka" mängima. Samal ajal on stardis Tänak.
Sébastien Ogier on rajal ning ralli viies kiiruskatse alanud!
Karl: Tundub, et kui eelmine ralli oli raske Hyundaile siis seekord tundub selles rollis olevat Ford.
dr: ... ja kui Ott mööda lennanud on, siis kohe lumi tagasi teele :)
J.K: Kõik eestlased raja ääres. puhastage otile tee ära!
Olud on kümme minutit enne katse algust suhteliselt samad nagu hommikul - kergelt "tibutab" lund, õhutemperatuur on paari kraadiga miinuses.
JT: Loodetavasti suudavad Tänak ja Järveoja tõusta õhtu lõpuks vähemalt neljandaks või viiendaks, sel juhul peaks homne stardipositsioon korralik olema.
M-Sport on Ogier' teepuhastaja ameti kallal pisut nalja teinud:https://twitter.com/MSportLtd/status/964459296569397248
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/delfi-rootsis-tanak-teine-ring-tuleb-esimesest-hullem?id=81140153
eid_153f2f2b7caa70: Kas 0-autodel pole kohustust teada anda, kui rajatingimused ei vasta ... ntx hea tava kommetele? Korraldaja jutt on maanteeameti ametniku laadne vabandus, mis paneb kannatajat ennast süüdlasena tundma. Hea, kui Ott vaheajal auru mõnusalt välja susistab ja siis edasi kõik hästi klapiks!
SiimP2rn: Kui keegi küsib nüüd pealelõunal, et kuhu kõik Eesti lipud katsete äärest kadunud on siis vastus on lihtne. Eestlased läksid juba homseid katseid lahti lükkama :)
Tom: Miks Pahvile labidat kätte ei anta? Võiks ju natuke lund lükata, et Ottil parem sõita oleks😀:)
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/ott-tanak-korraldajad-tahtsid-et-me-aega-kaotaks?id=81138227
WRC TV otse-eetris on esindatud ka Peep Pahv! :)
Häid uudiseid Ken Torni rindelt: saarlane võitis oma klassis neljanda kiiruskatse ning püsib kokkuvõttes endiselt kahe rootslase järel kolmandal kohal.
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/rootsi-ralli-peakorraldaja-vastas-tanaku-teravatele-kommentaaridele?id=81138047
Tänaku auto on samuti pisut kahjustada saanud:
Fotod Elfyn Evansi purunenud rehvist ning Esapekka Lappi pisut kahjustada saanud rattast.https://twitter.com/voiceofrally/status/964437304604594177
Maamees: Tänak vähemalt on aus ja ei hoia emotsioone endasse, nagu tüüpiline eestlane :). Las Ott teeb oma asja ja laseb auru välja, kui katse finišisse jõuab :)!
Krs: Õige, Ott on ülikiire, selles ei saa keegi kahelda! Tänase päeva teine pool ja homne panevad jõuvahekorrad lõplikult paika!
eid_1542270c153f37: Pärast vaheaega hommikused katsed teist korda ja tingimused palju võrdsemad ja ilmselt õhtus seis hoopis teine. Rahu.
Fanatt: Sõbrad, selline ongi kord ralli olemus. Nõustun Kostjaga - oleks olukord meie kasuks, siis vast korgiksime juba shampust lahti. Mõelge tagasi, millega Breen Monte Carlo rallil laupäeva hommikul tegelema pidi... Küll kõik läheb nii nagu peab, muretseda ei ole mitte kui millegi üle. Kiirus on Otil mega!!!
Õnneks ootabki sõitjaid praegu ees hoolduspaus ning loodetavasti saab ka Tänak oma emotsioonid mõne poksikoti peal välja elada, enne kui järgmised aja peale katsed pihta hakkavad. Järgmine katse algab meie aja järgi kell 14.41, aga vahepeal loodame kindlasti kohapeal oleva Peep Pahvi abil ka Tänakult värsked kommentaarid saada!
lahutatude: Tuleb keskenduda järgmistele katsetele ja sõita targalt. 2 katset pole veel mingi näitaja ja nagu ikka, on tegu motospordiga. Loodame, et Ott ei lähe sõitma antud emotsioonide pealt.
Q.: Valus on vaadata seda langemist, -5 kohta. Aga ma tõsiselt loodan, et Tänak on nüüd sportlikku viha täis ja suudab head hoogu näidata. Selge on, et praegused vahed ei peegelda tegelikkust.
Vamps: Peaasi on närv külmana hoida! Järgmine katse on päris tähtis näitaja! Hoiame pöidlad pihus!!! Go Ott ja Martin
Kostja: Klassikalised eestlased kohe tulemusi tühistama. Kui neuville peaks ees sahka mängima, siis ei arvaks keegi nii. Aga jah ilmselgelt ebavõrsed olud, aga see on ralli ja küll Ott veel oma vihaga sellest s*tast võitjana välja tuleb!
Ralli üldseis pärast neljandat katset. Tänak langes teiselt kohalt hoobilt seitsmendaks!
Östberg on finišis kolmanda ajaga ning tõuseb üldarvestuses neljandaks. Neljanda katse tulemused:
Paddon sõidab ennast üldarvestuses Tänakust vaid ühe kümnendiku kaugusele. Ka Teemu Suninen jääb eestlasest kokkuvõttes vaid sekundiga maha. Östberg on veel tulla, siis saab katse lukku lüüa.
Aivar: Neljas katse tuleks ebavõrdsuse tõttu tühistada!!!
Krs: No pole hullu midagi, need kolm katset nüüd läbi ja teisel läbimisel juba olud ka esimestele paremad. Ralli alles läheb põnevaks!
Õnneks ei ole 20-sekundiline vahe Rootsis veel mitte midagi liiga hullu. Sõiduga on seda täiesti võimalik tagasi teha, aga mõistagi oli Neuville'il täna hommikul näiteks Tänaku ja Ogier' ees selge eelis.
BeirutKristjan: Kuna konkurents on ebaaus, oleks mõistlik, et korraldajad teeksid sellest omad järeldused ja ennem järgmist katset, oleks kõigil võrdsed võimalused head sõitu teha.
Katsel neljanda aja välja sõitnud Breen läheb samuti Tänakust kokkuvõttes mööda. Siin on vist jäänud ära märkimata ka Ogier' aeg, mis oli Tänakust lõpuks neli sekundit aeglasem - aga tema olukord oli mõistagi ka eestlase omast veelgi keerulisem.
Tänak langeb üldarvestuses ka tiimikaaslastest Lappist ja Latvalast tahapoole.
Uus katseliider on Mikkelsen, kes edestab Neuville'i 1,9 sekundiga.
https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/tanak-on-rootsi-ralli-korraldajate-peale-marus-nad-voivad-kuradile-kaia-kas-nad-on-nuud-siis-onnelikud?id=81137339
Jaan: Ken Torn kolmanda katse finishis taaskord enda klassi kolmanda ajaga.
Evans kaotab finišis rehvipurunemise tõttu üle minuti.
Neuville kasvatab edu üldarvestuses nüüd Tänaku ees juba pea 20 sekundile.
Elfyn Evansil on rehv katki!
Neuville tuleb finišisse kiireima ajaga, edu Tänaku ees 16,7 sekundit. Olud on esimeste startijatega võrreldes praegu hoopis teised.
Vamps: Olgem ausad, Oti kommentaar oli oluliselt vürtsikam:)
Tänak kaotab finišis Latvalale 11,2 sekundit ning eestlane on finišis täiesti marus! "Organiseerijad võivad kuradile käia! Viimastel päevadel pole sahk rajast üldse üle käinud. Las nad siis olla nüüd õnnelikud, me ei saa üldse kiiresti sõita." 
Latvala edestab viimases splitis Tänakut 5,8 sekundiga. Kas eestlasel juhtus midagi?
Ogier on katse finišis, aga aega praegu meile ei pakuta.
Aleksander L: Nael rehvi Ott/Martin :)
Neuville edestab Tänakut esimeses splitis 1,5 sekundiga.
WRC telepildist oli näha, et Ogier'l oli ühes väga kiires kurvis päris ärev moment. Sekund-poolteist võis seal kindlasti kaduma minna.
Sel katsel on Tänak nüüd splittide põhjal Latvalast ja Ogier'st õige pisut kiirem olnud.
See katse on oma olemuselt päris huvitav - algab Rootsis, suurem osa sellest leiab aset Norra teedel, aga finiš on taas Rootsis!
Ogier ja Tänak on juba taas rajal!
Ralli neljas katse algab juba nelja minuti pärast - lülitame end vaikselt juba sellele lainele ümber.
Ralli üldseis pärast kolmandat katset. Neuville tõusis liidriks, Tänak jätkab teisena. Vahed on väikesed.
Kolmanda katse tulemused. Neuville'ile kena katsevõit, teepuhastajad Ogier ja Tänak kaotasid lahtise lume tõttu aega:
Östberg tuleb samuti Tänakust mõni sekund kiiremini ning saame WRC meeste osas kolmanda katse lukku lüüa.
Breen kaotab finišis Neuville'ile 7 sekundiga ning on hetkel neljas.
Mikkelsen finišis, kaotust Neuville'ile 6,1 sekundit. Norralane vähendab üldarvestuses oma vahet ka Tänakuga, jäädes eestlasest nüüd 2,9 sekundi kaugusele.
Lappi jõuabki finišisse teise ajaga, kaotades Neuville'ile vaid 1,6 sekundiga.
Taganttulijad näitavad splittides head minekut. Teises splitis on lisaks Latvalale ja Neuville'ile näiteks Tänakust kiiremad veel ka Lappi, Breen ja Mikkelsen. 
Q.: Kui lund juurde ei saja, peaks katsete teinekordne läbimine eespool alustavatele meestele palju parem olema. Tuleb veel järgmine katse ära kannatada, siis ei tohiks Neuville enam nii kiire olla.
Neuville finišis ja aeg on tõeliselt võimas: edu Latvala ees 9,2, Tänaku ees 10,2 sekundit! Belglane läheb Tänaku ees 2,7 sekundiga ka ralli üldliidriks!
Neuville tuleb väga võimsalt - edu Tänaku ees kasvab juba kümnele sekundile! Millise ajaga jõuab belglane finišisse?
Latvala finišis kiireima ajaga - edu Tänaku ees täpselt üks sekund.
Nii Ogier kui Tänak kurtsid selle üle, et lahtist lund oli tunduvalt rohkem kui esimesel katsel. Sellest võivad tulla ka esimeste meeste aeglasemad ajad.
Tänak räägib, et rada oli väga kitsas ning sõita polnud sugugi lihtne.
Neuville'i edu on samal ajal katse keskel Tänaku ees juba üle viie sekundi.
Tänak on samuti katse lõpus - ta on Ogier'st 9,9 sekundit kiirem.
Ogier on katse finišis - 13.36,5.
Esimeses splitis on väga head tempot näidanud Neuville, kes on seal Tänakust 2,9 sekundit nobedam!
Kolmandas splitis on Latvala Tänakust juba 0,3 sekundit kiirem.
Samas kohas on nüüd Latvala Tänakuga täpselt võrdse aja välja sõitnud.
11 kilomeetri peal on Ogier Tänakust 6,1 sekundit aeglasem.
BeirutKristjan: Suurepärane, tänane päev on kõige olulisem.
Latvala tuleb Tänakuga võrreldes enam-vähem samas tempos, kaotades seal, kuue kilomeetri peal, 0,6 sekundit.
Nüüd tuleb ka Ogier' aeg samast kohast - ning vahe on juba 4,9 sekundit eestlase kasuks!
Ogier' vaheaegadega on sarnaselt tänasele esimesele katsele väikesed probleemid, nii et esimese vaheaja saame hoopis Tänakult - tema esimene splitt on 3.23,3.
Lembit: Go ott !!
Kolmas katse on vahepeal alanud ning hakkame Tänaku tegemisi taas teraselt jälgima!
Marko: Loodame, et see edu kestab Eesti poistel edasi!
Tõepoolest - Torn kaotab oma klassis vaid kahele rootslasele ning sedagi vaid kolme sekundiga. Hea algus teise eestlase poolt!
Jaan: Ken Torn enda klassi kolmas aeg!
Mikkelseni auto: https://twitter.com/OfficialWRC/status/964405527311601665
Järgmine katse, 24.8-kilomeetrine Svullrya 1, algab juba kell 10.07, nii et arvutite-telefonide juurest kaugele pole mõtet minna!
Priit: Hea näha, et Mads Östberg on tagasi. Loodetavasti saab rohkem võimalusi selle aasta WRC karussellist osa võtta.
Ja siin on üldseis pärast teist katset. Tänaku edu norralaste ees on sisuliselt seitse sekundit.
Kõik olulised autod on nüüd finišis - siin on teise katse tulemused:
Östberg on finišis kolmanda ajaga, kaotust Tänakule 6,2 sekundit.
https://twitter.com/OttTanak/status/964399335227076612
Aga ka Östberg on hakanud vaikselt Tänakust maha jääma. Neljandas splitis on vahe 2,7 sekundit.
Ka Breen, kes vahepeal oli Tänakust vaid mõne sekundi kaugusel, kaotab finišis eestlasele 11,1 sekundit. Iirlane rammis enda sõnul ühte lumevalli ning sõitis ühe mahapöörde pisut pikaks.
Mads Östberg tuleb esimesest kahest splitist läbi Tänakuga võrdsete aegadega. Kas mõni viimastest WRC autodest suudab eestlaste katsevõitu väärata?
Mikkelsen on oma auto tagumise põrkeraua ära lõhkunud. Ei midagi väga pöördelist, aga märgiline siiski.
Mikkelsen on finišis, aga temagi on lõpuga Tänakule pisut ära andnud - kaotust kogunes norralasel 6,1 sekundit.
Craig Breen suudab samuti Tänakuga enam-vähem sammu hoida. Kuue minuti peal kaotavad nii Breen kui Mikkelsen alla kolme sekundi.
Neuville kaotab finišis Tänakule 6,5 sekundit.
Vaheaegade järgi tuleb Tänakuga peaaegu samas tempos Mikkelsen, kes on ainsana suutnud eestlasega enam-vähem sammu pidada.
Meeke kaotab finišis Tänakule 17,5 sekundit. Midagi on tema autoga vist lahti.
Latvala nuriseb, et ei suutnud libedal teel lahtise lumega autot usaldada ja ei saanud kindlust kätte.
Latvala kaotab Tänakule finišis 9,5 sekundit.
Tänak on splittide järgi tulnud väga heas tempos - ka Neuville kaotab talle iga vaheajaga mõned kümnendikud juurde.
Tänak: "Auto tundub hea, aga palju on lahtist lund. See on suur ja raske töö. Sõidujoone järgi tundub, et Ogier vajutab palju kõvemini kui mina."
Tänak on finišis ning edu Ogier' ees on lausa 12,5 sekundit!
Ogier: "Ott paneb võimsalt. Ma teen kõik, mida suudan, aga minu olukord on keeruline."
Ogier on finišis - 10.45,2 on "teepuhastaja Sébi" esimene maha pandud märk.
Esimeses splitis edestab Tänak ka Neuville'i 1,8 sekundiga - see on väga hea märk.
Kolmandas splitis on Tänaku ja Ogier' vahe juba 6,8 sekundit. Teises splitist on samal ajal läbi tulnud Latvala, kes kaotab Tänakule seal 2,9 sekundit.
Aga Latvala tuleb hoopis Tänakust aeglasemalt - koguni 2,4 sekundit. Tundub, et Eesti mees on hästi alustanud!
Tänak tulebki kiiremini - koguni 3,8 sekundit. Teepuhastaja Ogier kaotab väga lühikese vahemaa peale juba küllaltki arvestatava aja. Suur küsimus on meie jaoks nüüd see, kui palju suudavad järgmised omakorda kiiremini tulla.
Ogier on kirja saanud esimese vaheaja: 1.39,8. Vaatame, kui palju kiiremini tuleb Tänak - kõigi eelduste kohaselt peaksid ajad üha paranema.
Tänak on samuti startinud!
Ogier on rajal ja esimene katse on alanud!
Tere hommikust! Rootsi rallil on öösel sadanud juurde umbes viis sentimeetrit lund ning olud on küllaltki keerulised. Esimese katse alguseni on jäänud veel kümme minutit ning esimesena startiv Sébastien Ogier on seetõttu kindlasti teistest pisut kehvemas seisus, olles sunnitud teepuhastajat mängima. Meie loodame, et Ogier teeb tee teisena startiva Tänaku jaoks piisavalt puhaks, et eestlased liialt aega ei kaotaks.
https://twitter.com/Michelin_Sport/status/964382678190473222
https://twitter.com/JariMattiWRC/status/964234339449008128
https://twitter.com/TGR_WRC/status/964229140906901504
https://twitter.com/Michelin_Sport/status/964231103535083521
https://twitter.com/MSportLtd/status/964226716506914816
https://twitter.com/Karlip1/status/964224808945946625
Mikkelsen jäi jagama 4. kohta, ajaga 1.33,6. Tänakule katsevõit ja liidrina magama. Juhhei!
Ogier tegi sõiduvea ja Mikkelsen võitis duelli.
Ja rajal Sebastien Ogier ning Andreas Mikkelsen.
Latvala aeg 1.33,0. Ehk Tänak on enne viimast paari kõige parema ajaga.
Latvala jääb peale, aga milline on aeg?
Rajal Mads Östberg ja Jari-Matti Latvala.
Neuville läheb kolmandaks - 1.33,7.
Täna sõidab võimsa liidertulemuse - 1.32,7!
Tänak tegi Neuville´iga kindlalt asjad klaariks! Uhke algus, uhke algus!!!!!!!
Neuville oli hommikuse testikatse kiireim, aga kuidas nüüd?
Ja nüüd Ott Tänaku kord, vastaseks Thierry Neuville.
Meeke sõidab uue liidertulemuse - 1.33,6.
Kris Meeke seljatas järgmises paaris Elfyn Evansi.
https://twitter.com/Lesinskis_arnis/status/964220737023303681
Ja Paddon on 0,1 sekundit nobedam.
Ja tulevad kiireimad ajad - Lappi 1.34,9.
Hyundai mees Hayden Paddon on napilt Lappist kiirem, kohe tulevad ka ajad.
Esimene Toyota tehasemeeskonna sõitja Esapekka Lappi on rajal.
Citroeni mees Craig Breen sõidab välja kiireima aja - 1.35,6. Nüüd hakkavad ässad tasapisi tulema.
Aeg 1.49,5 ja lähevad hetkel absoluutarvestuses eelviimasele 11. kohale.
Ken Torn ja Kuldar Sikk tegid oma etteaste publikukatsel ära. Kohe peaks tulema ka ajad.
https://twitter.com/skodafabiar5/status/964216961746993152
:D: https://twitter.com/rallyparadise/status/964202711595016192
https://twitter.com/OfficialWRC/status/964196117893255168
https://twitter.com/HartusvuoriWRC/status/964124311790514177
https://twitter.com/Michelin_Sport/status/964193388227694593
Tänaku kommentaarid testikatse järel: Üldiselt sujus. Proovisime mõnda asja, mille osas me testidel täit selgust ei saanud. Rütm oli hea, olud suurepärased. Endiselt tuleb täpsemalt aimu saada ilmaoludest, mis ralli ajal ees ootavad. Siis saame lõplikult paika ka auto seadistuse.
https://twitter.com/TGR_WRC/status/964126877593022464
https://twitter.com/HartusvuoriWRC/status/964126078003503106
https://twitter.com/Michelin_Sport/status/964186761416052736
Loeb jagab Tänaku aadressil kiidusõnu: https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/uheksakordne-maailmameister-kiidab-tanakut-ta-on-uha-muljetavaldavam?id=81128287
Rõõm on näha, et meie üleskutsele on juba reageeritud ehk esimene Eesti rallifännide pilt Rootsist on teie ees! Edu teile ja tehke ikka lärmi!
Tänak on langenud viiendaks.
Ogier on tõusnud kolmandaks ja Tänaku neljandaks lükanud.
Tänakule tundub jäävat kolmas aeg. https://twitter.com/RallySweden/status/964073839956254720
Neljanda läbimise järel Tänak kolmas.
Östberg ja Breen on käinud ka neljandat korda rajal. Östberg parandas aega 4.17,6-le, kaotades Neuville'ile vaid 0,3 sekundiga. Breen endiselt üheksas. Tänak on kolmas teise läbimise ajaga 4.18,7.
Tänaku teise läbimise aeg oli 4.18,7, mis viis ta teiseks! Top 5: 1. Neuville 4.17,3, 2. Tänak 4.18,7, 3. Östberg 4.20,2, 4. Paddon 4.20,3, 5. Latvala 4.20,3. https://twitter.com/PPRallying/status/964064655537790977?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.postimees.ee%2Fembed%2Fliveblog%2F11291%3Farticle_id%3D4409999
Väga dramaatiline sissejuhatus Rootsi rallile Toyota pilootide esituses: https://twitter.com/TGR_WRC/status/963846069842010112
Hetkeseis testikatsel (foto: ewrc-results.com):
Latvala on kolmanda läbimise teinud. https://twitter.com/JariMattiWRC/status/964061852601847808
Mads Östberg naudib... https://twitter.com/jaizkibel1/status/964060602158190592
Tablool on juba Neuville'i kolmanda läbimise aeg 4.17,3 (seni parim), aga Tänaku teist tulemust endiselt mitte. Tänak hoiab 4.25,5-ga kümnendat kohta.
Veel on puude otsas vaba ruumi ka Eesti lippude jaoks! https://twitter.com/SebOgier/status/964057043010310145
Publik metsa vahel ja Thierry Neuville: @thierryneuville @nicolasgilsoul #WRC #RallySweden #Shakedown #HyundaiMotorsport #i20wrc #Video #Day #Repost @fanclubtnng A post shared by @Htusoli (@rv_motorsport) on Feb 15, 2018 at 12:23am PST
Tänaku teise läbimise aega veel ei kuvata. Juhib endiselt Östberg. Nagu näha, siis ajad on palju paremad kui esimesel läbimisel. https://twitter.com/Media_Racing/status/964054708812906496
Tänak testikatse teisel läbimisel: https://twitter.com/OttTanak/status/964046750360141824?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.postimees.ee%2Fembed%2Fliveblog%2F11291%3Farticle_id%3D4409999
Testikatsel näeb ka hüppeid! https://twitter.com/MagnusSafstrom/status/964052723590139904
2017. aasta Rootsi rallit veel mäletate? Latvala võitis 29,2 sekundiga Tänaku ja 59,5 sekundiga Ogieri ees. Foto: Reuters/Scanpix
Põnevaid fakte: https://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/10-fakti-mida-sa-toenaoliselt-wrc-autorallist-varem-ei-teadnud?id=81123793
Kas tõesti on Rootsis praegu nii pime? @rallysweden Shakedown is on! 🚗💨 — #RallySweden #YarisWRC #TOYOTA A post shared by Ott Tänak (@otttanak) on Feb 14, 2018 at 11:30pm PST
Osadel meestel on ka juba teine läbimine tehtud. Tänakul veel mitte:
Arrro: Nagu Tänak ka ise ütles, siis esimeste seas startida ei ole just kõige parem. Ju on sama nagu kruusal, et tagumistele on rööpad ette sõidetud ja tullakse järjest kiiremini ja paremates oludes?
12 meest on esimese läbimise teinud:
Nagu lugeda võib, siis testikatse algus viibis veidi: https://twitter.com/rallytravel/status/964036318450929664
Neuville on Tänaku aja üle sõitnud:
Tänak on sõitnud kiireima aja 4.25,5! Mikkelsen teine 4.25,7-ga, Ogier kolmas 4.25,9-ga. Testikatse paremusjärjestus muidugi midagi ei näita, aga ilus vaadata ikka!
Ogieri stiilinäide testikatselt. Aeg ka kirjas - 4.25,9. https://twitter.com/F_Gustavsson/status/964037824164098048
Hea lugeja, kes sa oled kohapeal! Nagu ikka, ootame teie pilte ja muljeid raja äärest aadressil sport@delfi.ee!
Niimoodi läksid testikatsele vastu M-Spordi masinad: https://twitter.com/MSportLtd/status/964028573941149696
Jari-Matti Latvala Twitteri postitusel on näha kõik kolm Toyota masinat: 10 minutit tagasi istusid kõik veel boksis. https://twitter.com/JariMattiWRC/status/964032665497358336
Rootsi rallilt algab ka Ken Torni ja Kuldar Siku (OT Racing Ford Fiesta R2T) teekond MM-sarjas. Osalevad nad JWRC ja WRC3 arvestuses. Loe nende plaanidest pikemalt Eesti Päevalehest! https://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/torn-laheb-voistlema-ja-otsib-uhtlasi-raha?id=80867301
Valik pilte eilselt rajaga tutvumiselt: https://twitter.com/TorsteinEriksen/status/963518864469512192
Testikatse on ametlikel andmetel 7,23 km pikk. https://twitter.com/planetemarcus/status/964024994341773312

Kuues käik (WRC)