Viimastel aastatel on traditsiooniliste etappide kõrvale ilmunud mitmeid uusi riike ja piirkondi, mis soovivad MM-etappe korraldada. Nii eeldatakse näiteks, et juba järgmisel hooajal liituvad kalendriga Keenia Safari ralli ning Jaapani ralli - need peaksid aga tulema Euroopa etappide arvelt, kuna kalender ei ole kummist.

Praeguses kalendris on esimesed kaks etappi "mitmeriigilised": Monte Carlo etapp on vormiliselt Monaco ja Prantsusmaa ühisüritus, Rootsi ralli põikab aga ka Norrasse.

"Tahaksin globaalset võistlussarja, mis tähendab, et soovin rallisid Euroopas, kus ralliajalugu algas - samal ajal tahaksin jõuda maailmas eri nurkadesse: Ladina-Ameerikasse ja Aasiasse," sõnas Todt Autospordile.

"Tunnen end halvasti, et meil ei ole etappi Hiinas - proovisime, aga ei tulnud välja. Samuti ei jõua me Indiasse, Indoneesiasse või Taisse. Tahaksin naasta Aafrikasse, sel suunal töö juba käib. Samuti on sihikul Lähis-Ida. Teame aga, et me ei saa korraldada aastas 20 etappi, mistõttu mõtlesin, et võiksime ühe ralli korraldada mitmes riigis."

Todti sõnul ei pruugi tema mõte teoks saada, kuid MM-sarja kalendri koostamisel tuleks sellegipoolest innovaatilisem olla.

Sel aastal korraldavad Jaapan ja Keenia WRC kandidaatetapid ning kui need lähevad hästi, võivad etapid järgmisel aastal kalendrisse lisanduda. Seetõttu on surve all Korsika, Saksamaa ja Sardiinia etapid. Sealjuures on tootjate vastuseisu tõttu vähetõenäoline, et kalender praegusest 14 etapist suuremaks paisuks.

WRC promootorfirma juhi Oliver Ciesla sõnul tuleks arvestada suuremat pilti. "MM-sarjas on kokku olnud 32 riiki. Leian, et me ei tohiks liiga palju tähelepanu pöörata sellele, milline etapp kalendrist kaob. Kui läheb Prantsusmaa, Itaalia või Saksamaa, on see antud hetkes loomulikult halb uudis, aga kui me ei ründa suuremaid turge nagu USA või Hiina, siis ei ole WRC-sari enam tootjate jaoks nii huvitav. Kui tahta minna Hiinasse, Indiasse või USA-sse, siis ei ole eriti oluline, millise Euroopa etapi arvelt see toimub. Pikemas plaanis ei mängi see rolli."

Ciesla ei ole Todti mitmeriigilise ralli mõttele vastu, kuid tema sõnul võib see reaalsuses olla keeruline. "Tehnilises mõttes läheks korraldamine suhteliselt keeruliseks. Poliitilises mõttes oleks see hea, kuna annaks meile võimaluse suuremal turul olla, aga kahe korraldaja kombineerimine on keeruline, see vajab erinevate alaliitude ja politseijõudude koostööd. Väga vähesed riigid suudaksid nii koos töötada."