"Rally1 masinate välimus ja heli jäävad jätkuvalt agressiivseks, sarnanedes oma eelkäijatele. Samas tulevad mängu keskkonda säästvad tehnoloogiad," seisab FIA teates.

Autoliit lisas nimekirja heakskiidetud tehniliste eeskirjadega. Need on järgnevad:

Käigukast:
- 4WD, viiekäiguline jõuülekanne on kontseptsiooni järgi väga sarnane praegustele Rally2 reeglitega;
- Lihtne diferentsiaal, keskdiferentsiaal puudub, ainult üks kinemaatiline ajam;
- Aasta jooksul on lubatud kasutada maksimaalselt kuut käigukasti.

Vedrustus:
- Vähendatud amordikäik;
- Lihtsustatud vedrustus;
- Lubatud on vaid üks õõtshargi spetsifikatsioon.

Sõidukäik:
- Pidurijahutus vedeliku baasil pole enam lubatud.

Kütusepaak:
- Lihtsustatud kujul.

Aerodünaamika:
- Agressiivse välimuse säilitamiseks on masinate kere disain vaba;
- Aeroefekt varjatud kohtadest eemaldatakse;
- Tagaosa aerodünaamika on lihtsustatud.

FIA lisas, et nende töögrupp jätkab ülejäänud regulatsioonide väljatöötamist ning need esitatakse WRC komisjonile tänavu maikuus.