Laupäev oli alanud eestlastele hästi. 10. kiiruskatsega tuli meeskonnakaaslane Sebastien Ogier küll vaid 1,1 sekundi kaugusele, kuid sisuliselt ideaalselt õnnestunud 11. kiiruskatse võiduga rebis Tänak end omakorda 6,3 sekundi kaugusele. 12. kiiruskastel ei pööranud pidurdamisel alajuhitavaks muutunud auto nii nagu sõitjad soovinuks ning masina tagumine ots libises vastu tee äärt. Miski väändus kõveraks, pidurivoolik purunus.

Kiiruskatse lõpuni sõitsid eestlased piduriteta ning seepärast kaotati aega ka ühes tagasipöördes. Pärast kiiruskatse lõppu pandi pidurivoolikule „pime" ette ning nii sai sõita hooldusalasse. Juba hooldusalas kruvis Järveoja korraks tagumise ratta alat ära, et tiimi insenerid näeksid, mis täpselt on purunenud ja vajab vahetamist. Meeskonnakaaslase masinat käis uurimas ka Ogier, tuli ka Hyundai piloot Daniel Sordo, kuid Järveoja keras parasjagu ratta alla tagasi ning hispaanlane jalutas oma masina juurde tagasi.

Vaatamata viiendaks langemisele, tervitasid M-Spordi telgi juurde kogunenud Tänaku fännid oma lemmikut aplausiga. Tänak viipas neile korraks ja läks tiimi välisööklasse keha kinnitama. Peatselt järgnes talle ka Jäevoja ning järgmised minutid kujunesid mehhaanikute etenduseks. Samal ajal timmiti ka Ogeri autot - vahetati piduriklotse ning nokitseti tagumise antitiiva kallal. Meeskonna boss Malcolm Wilson seisis sisuliselt kogu selle aja kahe auto vahel ja jälgis valvsalt, mida mehed teevad.

Tänaku auto tagumine õõtshoob ja kogu selle külge käiv kupatus võeti alt ja asendati uuega, vahetusse läks ka tagumine pamper. Mehhaanikud tegutsesid kiirel, aga ensekindlalt. Paaril korral spurtis mõni neist kümmekond meetrit eemal asuvasse teise telki, et sealt tuua mõni tarvlik vidin.

Neli minutit varem - vastavalt stardiajale - sai valmis Ogier'i auto ja ta vuras minema. Vabaks jäänud mehhaanikud läksid appi Tänaku autoga tegelenud meestele. Kuigi kell tiksus halastamatult, polnud närvaldemisest märkigi. Wilson astus auto juurde naasnud Tänaku juurde, haaras tal isalikult käsivartest ning ütles midagi. Kindlasti polnud see liidrikoha kaotamise pärast kurjustamine, sest mõni hetk hiljem naersid mõlemad mehed.

Lõpp läks ikkagi kiireks. Tänak istus juba autos, kui mehaanikud alles rattaid alla keerasid. Viimasena auto alla olnud mees puges sealt välja, kui masina tagumine ots lasti maha, vaevalt puudustasid maad esimesed rattad, kui Tänak lülitas sisse tagurpidi käigu ja oma boksist välja tagurdas.

Üle aja läinud üheksa sekundit polnud katastroof, hooldusalast väljus Tänak ikkagi õigel ajal. Mehhanikud ja insenerid olid selleks ajaks kogunenud aga tehtud tööd analüüsivale välkkoosolekule.