DELFI MONTE CARLOS | Rehvikaos, kus ka Tänak oli osaline
Monte Carlo ralli reedese esimese kiiruskatse ärajätmine põhjustas rehvikaose. Paljud võidusõitjad olid kaasa võtnud naastrehvid just esimese katse jäiste olude jaoks, ent kui see ära jäi, tuli teel järgmisele katsele naaste võimalikult palju kulutada, mistap anti ülesõidul gaasi. Paraku see ei päästnud.
Hädas olid ka need, kes kasutasid päeva teisel katsel superpehmeid asfaldirehve, mis kippusid üle kuumenema, mistõttu oli ajakaotus suur.
„Esimene katse oleks meie jaoks olnud põhiline, nii et rehvivalik pole praegu optimaalne. Järgmine katse peaks aga olema suhteliselt okei,” kommenteeris Tänak.
„Rehvid kuumenesid sel katsel üle, seetõttu kaotasime palju aega,” teatas Latvala.
Toyota võttis päeva esimesele poolele kaasa neli naast ja kaks superpehmet rehvi. Need aga, kes neljandal katsel ilma tegid, olid teistsuguste rehvidega:
Katse võitja Sebastien Loeb: 2 naast, 2 pehmet, 2 superpehmet.
Neuville (+0,5): 3 naast, 2 pehmet, 1 superpehme.