Avariid on autospordi lahutamatu osa ning isegi ebajumala staatuses võidusõitjad pole nende eest kaitstud. Tasa sõudes võid kaugele jõuda, aga jääd igale poole hiljaks. Võitjad kompavad piire ja püsivad enamasti noateral, aga mõnikord ka komistavad.

Tänak on fännid oma kindla sõiduga ära hellitanud. Millal ta viimati rajalt nii väljas käis, et pidi katkestama? Tunamullu Austraalias. Eelmisel aastal ei ühtegi suuremat viga. Küll aga kihutas Sebastien Ogier Rootsis end lumevalli kinni ja rammis Sardiinias kaljut, Thierry Neuville omakorda lõhkus Tšiilis auto täielikult.

Niisiis, nagu kõik asjaosalised ütlevad, on väljasõidud osa mängust ning mängitud on vaid 1/13 kohtumisest. Tagaajaja roll pole Tänakule uus, tuleb vaid pea puhtaks saada, Hyundaiga kiiresti kohaneda ning võitlust jätkata. Kadunud pole muud, kui näpuotsatäis punkte.