Tea, kas taevaisa on belglane, aga kolmapäeval tosin tundi kestnud padu kallas Villa Carloz Pazi ümbruse kruusateed läbimärjaks ning Neuville sai oma tahtmise. Ehk siis tal on parim stardikoht – teed puhastama ei pea, sest lahtist kruusa pole – ta teistele ei pea, küll aga saab neile mõnusalt rööpaid sisse sõita.

Mõnel võib kahe viimase hooajaga olla tekkinud arvamus, et Neuville väristab esimesena startides kätt ja jalga. Eks sellega ole nii ja naa, aga kui mees mullu pärast võitu Portugalis liidriks kerkis, pani ta kohe kinni Sardiinia võidukihutamise, kusjuures oli kogu aeg suures mängus ja tõmbas lõpuks Sébastien Ogier’le 0,7 sekundiga mütsi silmile. Seejärel, jah, oli Neuville Soomes null ja väristas edaspidigi, aga nüüd, Argentinas, on olud tema jaoks soodsad.

Mis viib meid Hyundai juurde. Kui hea on Hyundai kruusal? Mehhikos väga ei olnud, Neuville kerkis neljandaks tänu teiste ebaõnnele, kaotades esikoha võitnud Ogier’le 1.27,0. Seega on käes tõehetk – Argentinale järgneb viis kruusarallit ja kui Hyundai sel pinnasel välja ei vea, pole Neuville’il muud teha kui huviga pealt vaadata, kuidas Ogier ja Ott Tänak tšempionitiitli nimel kemplevad.