Väljaande teatel on Hyundai pakkunud Tänakule hooaja eest 5 miljonit, eestlase praeguse tööandja Toyota pakkumist pole teada.

Tänakut lepinguläbirääkimistel abistav Markko Märtin käis Saksamaa ralli eel küllaltki avalikult hoolduspargis kohtumas nii Hyundai kui M-Spordi juhtidega.

"Muidugi räägime kõigiga," sõnas Tänak Autospordile. "Minu soov on olla parimas meeskonnas - täpselt sel põhjusel liitusin tegelikult ka 2017. aastal Toyotaga. Samal ajal olin ka 2017. aastal M-Spordis parimas meeskonnas - võitsime ju nii meeskondliku kui individuaalse tiitli, olgugi et individuaalselt ei tulnud meistriks mina, vaid Sébastien Ogier."

Tänaku selle hooaja palk on SpeedWeeki andmetel umbes viis miljonit eurot. Sellest enam teenib vaid Citroeni esisõitja Ogier, kes kasseerib väidetavalt 6 miljonit. Täpseid numbreid ei oska keegi avaldada, sest ilmselt mängivad suurt rolli ka boonused.