Spekulatsioonid Citröeni tuleviku osas said hoogu juurde eelmisel nädalal, kui meeskonna emafirma PSA Motorsport teatas, et Citröen lahkub hiljemalt sarjast 2021. aasta lõpus, sest ei kavatse hübriidajastul kaasa lüüa. Tegelikult oli kahtluse all ka juba järgmisel hooajal osalemine, sest üha tõenäolisemaks muutus Ogier' lahkumine meeskonnast.

Citröeni lahkumine WRC-sarjast tuli siiski teatud ootamatusena, sest nii Ogier'l kui soomlasel Esapekka Lappil oli kehtiv leping 2020. aasta lõpuni. Otsuse juures mängiski lõpuks kõige suuremat rolli prantslase lahkumine. "Citröen otsustas WRC-sarjast loobuda, sest Ogier' lahkumisel poleks tiimis olnud enam absoluutsesse tippu kuuluvat sõitjat."

Kõigi eelduste kohaselt liitub Ogier Toyota meeskonnaga. Esapekka Lappit viivad kuulujutud M-Sporti, kus temast peaks saama kaasmaalase Teemu Sunineni tiimikaaslane. Ühtegi ametlikku kinnitust need üleminekud veel saanud pole.

Hyundai eest teevad täishooaja kaasa Ott Tänak ja Thierry Neuville. Kolmandat autot hakkavad jagama üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb ja Dani Sordo. Lisaks peetakse läbirääkimisi Craig Breeniga.

Järgmisel hooajal võtab seega autoralli MM-sarjast osa kolm meeskonda: Hyundai, M-Sport ja Toyota.

Citröeni hiilgaeg WRC-s jäi ajavahemikku 2003-2012, mille jooksul tuli Sebastien Loeb üheksal korral maailmameistriks. Kaheksal hooajal triumfeeriti ka meeskondlikus arvestuses.