"Meil pole kokkulepet ega kinnitust, et osaleme alates 2022. aastast uuel ajastul WRC-sarjas," sõnas Adamo esmaspäeval Autospordile. "Selleks vajame Lõuna-Koreast Hyundai juhatuselt rohelist tuld ja me pole seda veel saanud."

"Oleme andnud kogu vajaliku informatsiooni ja nüüd peame ootama vastust, mille kohta me ei tea, millal see võiks tulla," rääkis Adamo.

Tiimijuht märkis, et kuna juhtkonna poolt ei ole tulnud positiivset vastust, pole nad hakanud ka uut masinat arendama.

WRC-sari läheb teatavasti alates 2022. aastast üle hübriidtehnoloogiale.

M-Spordi boss Richard Millener ütles, et Hyundai lahkumine "oleks väga suur pettumus".

"Hyundai on andnud WRC-le palju juurde sellest ajast, kui nad 2014. aastal liitusid. Tänapäevast WRC-sarja on ilma nendeta väga raske ette kujutada," sõnas Millener.

Kui Hyundai pole uut masinat veel arendama hakanud, siis M-Sport hakkab juba selle kuu lõpus oma uue põlvkonna hübriidmasinat testima.

Sarnaselt M-Spordile on ka Toyota töötanud hoogsalt uue põlvkonna auto arendamise kallal. Toyota tehnilise direktori Tom Fowleri sõnul loodavad nad 2022. aasta Yaris WRC masina valmis saada tänavuse hooaja esimese kvartali jooksul.