Kajetanowicz hoiab ka praegu ERC sarjas liidrikohta ning Lõuna-Eesti teedel ta kindlasti vähema kui esikohaga ei lepi. Euroopa meistrivõistluste etapp peetakse Rally Estonial kolmandat aastat järjest.

Eesti hetke parim rallisõitja Ott Tänak on meedia vahendusel mõista andnud, et Rally Estonia kuulub ka tema ja DMACK-i tiimi aastaplaani, kuid läbirääkimised selles osas veel käivad. Rallifännid loodavad koduradadel kindlasti näha ka Markko Märtinit, kes tänavu teistel maailma radadel on sõitnud Historic klassi autoga.

Küsimusele, kas on mingigi võimalus, et nimetatud mehed Rally Estonial stardivad, vastas ralli direktor Urmo Aava: "Seda peate nende endi käest küsima." Ehk mingi lootus veel püsib.

Rally Estonia tänavune olulisim uuendus on 10. juulil Lõuna-Eestis toimuv warm-up üritus, kus võistlejad saavad oma masinaid võistlusolukorras testida. Selleks on neile valmis pandud kolm kiiruskatset, mida läbitakse kolmel korral.

Esimest korda on Rally Estonial ka Open-klass, kuhu oodatakse võistlema absoluutselt kõiki autosid, mis vastavad Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) turvalisusnõuetele. Eelkõige on siin teretulnud vanemad WRC autod ja erinete automarkide prototüübid. Selles klassis on oma osalemist kinnitanud juba näiteks leedukas Martynas Samsonas, kes võitis neljaveolise BMW M3X-iga mai lõpus Lätis toimunud Talsi ralli.

"Selle formaadi eesmärk on tuua rallisse rohkem põnevust ning anda võimalust sellistele tiimidele ja sõitjatele, kellele meeldib ise endale auto ehitada. See toob võistlustesse ka rohkem inseneri lähenemist. Huvi on tuntud juba Baltikumist, Poolast ja Skandinaaviast," rääkis Aava.