"Auto on ikka veel natuke võõras," lausus Kangur, kes nädal tagasi sai Otepää teedel kihutada Ford Fiesta R5-ga kaks testipäeva, kuid mitte Rally Estonia rajal. "Rallirajal ei tohi testida, kõrvaline tee oli. Sõitsime ühte ja sama lõiku edasi-tagasi. Nüüd on kõik katsed võõrad."

Kui Venemaa piloodil, autonumbrit 4 kandval Aleksei Lukjanukil purunes juba kvalifikatsioonis käigukast, siis Kangur ühegi tehnilise probleemi üle kurta ei saa. Mees ei oskagi uue masina puhul veel midagi karta. "Kui juhtub midagi, siis juhtub. Mis siin ikka põdeda," sõnas ta.

Millise stardikoha homme valid? "Peab ilmateadet vaatama ja siis otsustama. Kui lauspadukat tuleb, on hea esimene olla. Kui on kuiv, siis esimene olla ei tahaks, sest tee on lahtine, palju lahtist kruusa, ja jälge pole sees. Historicud sõidavad küll enne meid, aga nende jälg pole ikka see..."

Mis täna veel plaanis? "Mis siin ikka. Otsime midagi kõhtu ja kotile ära!"