Sportity on rakendus, mille abil saavad nii korraldajad kui ka võistlejad jälgida operatiivselt tulemusi, erinevaid dokumente, võistluse ajakavasid, rajakaarte ning muud üritusega seotud informatsiooni.
Kui kahel Suurbritannias toimunud F1 etapil oli rakendus kasutusel, siis möödunud nädalavahetusel peetud Hispaania GP-l enam mitte. "Kui räägime vormel-1 etappidest, siis need olid seni ainsad," rääkis Hernits. "Suurbritannia autospordiliit tellis korraldajana selle äpi. Meie kliendid peamiselt ongi (võistluste) korraldajad."
"Nemad jõudsid meieni läbi eelmise aasta Walesi WRC ralli, sest tegu on sama organisatsiooniga," jätkas Hernits, kelle sõnul oleksid ka tänavusel hooajal olnud Walesi MM-ralli korraldajad nende klientideks.
Endine iluuisutaja ning sportlaskarjääri jooksul kolmedel taliolümpiamängudel käinud Hernitsa sõnul nad eraldi F1-sarja jõudmist eesmärgiks ei võtnud. "Üldiselt pole meil kunagi F1 eesmärk omaette olnud. Üritame aga jõuda võimalikult paljude spordialade juurde. Üritame suruda just rakenduse eeliseid praegusel koroonaajal," sõnas endine sportlane.
Nimelt on rakendus kasulik ka koroonaviirusega võitlemisel. "Tänaseks on vähemalt ralli osas FIA poolt rakendus aktsepteeritud. Praeguseks on FIA seisukoht mitte jagada üritustel paberit," sõnas ta.
Mis spordialasid sihite kõige rohkem?" Praegu lähelt rallis päris hästi, seda nii WRC-s kui ERC-s. Mitte ainult seal, seda (rakendust) on kasutatud ka kiirendusvõistlustel ja rahvarallil. Tahame minna ralliga kaugemale, et see poleks uuendus, vaid standard."
Kui seni on Sportityt kasutatud WRC-s korra (2019. aasta Walesi ralli - K.R.), siis septembris olukord muutub. Nimelt plaanivad ka Rally Estonia korraldajad kasutada antud rakendust. "Rally Estonial teeme nii rakendust kui akrediteerimist. Sinna äppi tuleb ka värske ajakava," sõnas Hernits ja lisas, et WRC etappide arv võib kasvada. "Vaatame, mis Belgia rallist saab, kas see tuleb või ei tule, aga üpris tõenäoline on, et kui ralli toimub, siis on see kasutamisel."