Kui etapi eel võis arvata, et võidule hakkavad konkureerima kuus sõitjat ja poodiumikohale kümme, siis päris nii ei läinud. Selle võimaluse rikkus Marq Marquez, kes kohe stardist liidripositsiooni haaras ja seda kui lõpuni hoidis. Marquez hakkas kohe tempot tegema ja juba viiendal ringil oli tema edu jälitajate ees 2,5 sekundit. Nii iga ringiga vahet suurendades ja lõpujoont ületades oli tema edu teiseks jäänud Rossi ees ligi 10 sekundit.

“Liiga igav!” võiks öelda, kuid nii suure eduga ja nii kergelt Marquezile järgmised võidud ei tule. Jätame välja Austini etapi, kus tõenäoliselt dikteerib sõitu Marquez, kuid Euroopasse jõudes muutub pilt palju tasavägisemaks. Tegelikult oli teada, et Marquez on omamoodi fenomen ja võis oodata, et Repsol Honda on parem kui viimastel aastatel. Kõik, mis toimus Argentiinas Marquezi selja taga oli väga huvitav.

A. Dovizioso püüdis Ducati võimsust sirgetel ära kasutada ja kurvides tempot maha tõmmata, kuid erinevalt Qatari rajast see Argentiinas lihtne ei ole. Dovizioso tegi kõik, mis võimalik ja võttis maksimumi. Teistel Ducati pilootidel oli raskusi ja pigem oldi statisti rollis.

See rada lihtsalt pole mõeldud Ducatile. Vaatamata sellele oli Rossi, Dovizioso ja Rinsi kassi-hiire mängu huvitav jälgida. Väga kahju, et Cal Crutchlow liidrite heitlusest välja jäi, kuna pidi valestardi tegemise eest läbi pitline sõitma. Sellega oli tema jaoks rong läinud. Kindlasti olnuks Crutchlowil hea võimalus poodiumi eest võidelda.

Rossi, Rins ja tehase Ducatid moodustasid liidergrupi ja seal vahetati kohti sõidu jooksul palju kordi. Kui järgi oli jäänud alla kümne ringi sai selgeks, et kõige parema paketiga on rajal Rossi. Kui raja esimene pool hoidis Ducatisi kõrges mängus, siis sektorid 3 ja 4 kuulusid selgelt Rossile. Viimased 5 ringi sõitis Rossi Dovizioso taga “selg sirge” ja taktikaliselt õigesti käitudes ei üritanudki varem mööduda. Otsustav möödumine toimus viimasel ringil raja teises pooles ja sellega olid poodiumikohad otsustatud. Enam Dovile tagasiründamisvõimalust ei antud. Neljandana ületas joone Jack Miller, viiendana Alex Rins ja tema järel Danilo Petrucci. Suzukile oli see hea tulemus, sest treeningutel ja kvalifikatsioonides oldi üsna kahvatud.

Argentiina etapi järgselt võib öelda järgmist: Repsol Honda ja Marquez on sellel hooajal ülivõimas. Tema löömiseks peab tegema midagi erilist. Valentino Rossi ja Yamaha on suutnud eelmise aasta mootoriprobleemi lahendada, kuid peenhäälestus jätkub. Maverick Vinales peab mõistma, et tuleb treeningutel kasutada race pace, nagu teeb Rossi, mitte ajama taga üksikuid kiireid ringe ja siis võistlussõidus pettuma. Suzuki paremad tulemused ja ajad ootavad veel ees. Sellel aastal on seis kindlasti parem ja hooaja kokkuvõttes võib Rins tõusta üsna kõrgele. Jorge Lorenzole anname aega atra seada, sest vigastus ja operatsioon selle aasta alguses ei lasknud sõidutunde võtta. Võrreldes teistega on ta mitu kuud maas. Uued tehase Ducatid on paremad kui eelmistel aastatel.

Tase tõuseb ja konkurents tiheneb. Esimese ja viimase ajalised vahed vähenevad. MotoGP hooaeg tuleb ülipõnev.