Ka uuel hooajal jätkab ta Berliini mootorisporditallis, samuti nagu tema tiimikaaslane Daniel Juncadella. Hispaanlane krooniti eelmisel aastal Vormel-3 Euroserie meistriks.
 
Peale DTM rookie´de saadab Stuttgardi autotootja uuel hooajal starti veel teisedki Mercedes-juuniorid: Roberto Merhi (21, Hispaania), Christian Vietorise (23, Saksamaa) ja Robert Wickensi (24, Kanada). Ainukese "vanakesena" jääb Mercedese meeskonda DTM tšempion aastast 2005 Gary Paffett. Möödunud hooaja lõpetas nüüdseks 32-aastane britt teisena. Paffett tegutseb ka Vormel-1 tiimi McLareni testipiloodina.

Ralf Schumacher tõi esile, et peale jutuajamisi Toto Wolffi ja Gerhard Ungariga otsustas ta lõpetada aktiivse võidusõitjakarjääri ja kontsentreerida ennast täielikult noorte talentide koolitamisele: „Viimastel aastatel on tulnud mootorisporti palju andekaid piloote, ma teen hea meelega nende jaoks ruumi. Uus töö on minu jaoks suur väljakutse ja rõõmustan, et saan järelkasvu oma teadmistega aidata,“ rääkis Schumi II.

Mercedes-Benzi uus mootorispordišeff Toto Wolff ütles, et oleks hea meelega saatnud Ralf Schumacheri tänavuselgi hooajal DTMi starti, kuid austab mootorisportlase otsust täielikult: „Me panustame nüüd noortele, sest soovime investeerida tulevikku. Pascal Wehrlein on lootustäratav talent, ta sobib hästi meie DTMi pilootide filosoofiasse. Sõlmides viie verinoore talendiga lepingud, oleme kindlasti õigel teel. Kunagi tasub nende koolitus meile ära.“

Mercedes-Benz saadab tänavu DTM-ringrajale ainult kuus pilooti, konkurendid Audi ja BMW kaheksa.

Kuna Mercedes-Benz investeerib ka kallisse Vormel-1 tsirkusesse, siis on avalik saladus, et švaabide DTMi eelarve on tunduvalt väiksem kui tema Ingolstadti ja Müncheni konkurentidel.