Seepärast ongi üks kuumemaid teemasid, kas Räikkönen jätkab uuel aastal WRC sarjas. Tundub et jätkab.

Soome ajaleht Turun Sanomat tsiteerib Citroeni bossi, Oliver Quesneli sõnu Itaalia ajalehes Auto Sprint. „Nagu ma tean, on Räikköneni ja Red Bulli vahelised läbirääkimised sujunud hästi ja tundub, et ta sõidab ka järgmisel aastal Citroen Junior meeskonnas. Ma ei tea, millal seda ametlikult teatatakse, kuid te veel näete, Kimi jätkab Citroeniga WRC sarjas," rääkis Quesnel itaallastele.

Teisalt on olnud kuulda, et Red Bull tõmbab oma toetust tagasi ja Junior tiimi autodel Punast Pulli nii suurelt enam näha ei saa olema, kirjutab ruudulipp.ee.

Auto Sprint kirjutab ka sellest, et uuel aastal on Citroeni tehasemeeskonnas Sebastien Loeb ja Sebastien Ogier, sellel aastal suurema osa rallidest põhimeeskonnas sõitnud Dani Sordo jätkaks Junior meeskonnas. Hispaanlane kõiki sõite uuel aastal kaasa ei teeks.

Kataloonia ralli testikatsel oma auto katusele keeranud Räikkönen jäi ilma oma selle aasta ehk suurimast võimalusest näidata häid katseaegu. Kuid vaatamata kõigele sellele on Räikkönen andnud WRC sarjale palju. Ehk siis populaarsust ka nendes ringkondades, milles varem rallile võib-olla niipalju tähelepanu ei pööratud.  Sellenädalases Total Rally raadiosaates pühendati Räikkönenile aega kolmandiku jagu saatest. Läbivaks teemaks oli, et Räikköneni liitumine WRC sarjaga on olnud turunduslikust aspektist ülioluline.

„Sellist meest oli sarja vaja, ta on autospordi superstaar, WRC sarjas sellise kaliibriga mehi pole. Sebastien Loeb võib olla küll seitsmekordne maailmameister, kuid vähe on riike, kus ta tänaval ära tuntakse ja autogramme küsitakse. Räikköneniga on lugu vastupidine. Tema tulek rallisse on tekitanud huvi selle ala vastu ka nendes väljaannetes, mis varem rallist ei kirjutanud-rääkinud. Nüüd nad teevad seda, tänu Räikkönenile," räägiti Total Rally saates.