Uustulnuk Pascal Wehrlein oli tegelikult plaaninud tänavusel hooajal ennast pühendada jälle Vormel-3 Euroopa meistrivõistlustele kui talle tuli DTM pakkumine Mercedes-Benzilt. Noor autosporditalent rääkis, et talle ei valmistanud suuri probleeme vahetada kerge vormel tunduvalt raskema DTM-võidusõiduauto vastu, samuti ka mitte rehvide vahetamise õppimine boksis. „Turismiklassi masinatel on vormeliautodest erinevad pidurid, aknast pole näha rehve ja ka värske õhk ei puhu näkku,“ tõi Wehrlein asjatundlikult detailid esile. Raskusi ei tekita sakslase arvates ka see, et ta peab ringrajal tiirutama nüüd 20 minutit kauem.

Delfile rääkis verinoor rookie, et DTMi tiitli võitmiseks ei piisa ainult kiirusest, vaid piloot peab saama sinasõbraks tehnikaga: “Võidusõitjal peavad olema kuldsed ajud”. Wehrlein ise alustas võidusõitmisega juba 8 aastaselt: „Olen meeskondades alati olnud noorim, sellest olen lõiganud ka kasu, sest pidin jõudu proovima minust tunduvalt vanemate pilootidega.“ DTMi noorim võistleja armastab oma sõnade kohaselt kõiki ringradasid, kuid erilise rõõmuga stardib ta 4. augustil Moskvas.

Andy Priaulx arvas, et eelmine aasta ei olnud isiklikult tema jaoks kuigi edukas, sisseelamine DTMi oli raskem kui ta oskas arvata: "Kuid nüüdseks on see juba ajalugu, võtan tänavuseks hooajaks kaasa kogutud kogemused. Ma armastan DTMi, sest siin võistlevad omavahel saksa kolm suurimat autovalmistajat. Siin töötavad parimad insenerid, tehnikute crème de la crème, see teadmine tekitab minus sügavat austust.“

Küsimuse peale, kas ta oskab ennustada tänavuse hooaja meistrit, vastas huumorikas inglane: „Mul ei ole kahjuks kristallkuulikest, seetõttu ei oska ma ennustada. Kuid ma teen ettepaneku, viskame raha, kes saab vapi, kroonitakse tänavu võitjaks.“ Tema Audi-kolleeg Mortara võttiski kohe rahakotist mündi, mis visati õhku. Selle kohaselt peaks tänavuseks tšempioniks tulema jälle BMW, seekord masin, mida juhib Andy Priaulx. Kogenud autosportlane armastab eriliselt Hockenheimi, sest siinsed fännid oskavad ringrajavõistlusi eriliselt hinnata. „Minule ei tekita mingeid probleeme inimestega suhtlemine. Ma vaatan neile otse silma ja tunnetan samas oma vestluskaaslaste elulugusid. See annab mulle energiat,“ rääkis BMW piloot. DTM on teatavasti eriliselt fännisõbralik, mootorispordihuvilistel on võimalik pilootidega kohtuda, nendega vestelda ja autogramme saada.

Üleüldse, BMW tulekuga saksa turismiklassi autode võistlussarja on pilootide omavaheline suhtlemine muutunud avatumaks ja sõbralikumaks, seda muidugi ainult väljaspool ringrada. Võistluste ajal loeb ainult oma isiklik panus. Võit on tavaliselt kinni ainult sekundites, seekord tänu uutele opteerimis-rehvidele ja Drag Reduction System´ile (DRS) ehk isegi sekundite murdosades.

Sellest hoolimata suhtleb ka Edoardo Mortara, keda kolleegid on seni pidanud ülbeks, selgelt pingevabamalt. Delfile rääkis sinisilmne Itaalia ja Prantsusmaa passide omanik, kes räägib sujuvalt viit võõrkeelt, et tunneb ennast Keke Rosbergi tiimis soomlaste keskel suurepäraselt. Kiitust sadas meeskonna tehnikajuhi Ossi Oikkareni aadressil, kes olevat tõeliselt fantastiline: “Inseneride oskusest sõltub palju, meie ülesanne on samuti jälgida masina võimalikke vigu, nii on tehnikutel hea leida parandamisvõimalusi,” rääkis naiste lemmik Mortara.