De Vries kindlustas tiitli hetkel, mil hooaja lõpuni jääb veel kolm võidusõitu: üks homme Sotšis ja kaks F2 viimasel etapil Abu Dhabis. Kokku on hollandlane sel hooajal kogunud neli võitu, 11 poodiumikohta ja 254 punkti. Võrdluseks: tema eelkäijad ehk varasemad F2 võitjad George Russell (2018) ja Charles Leclerc (2017), kes praegu F1-s kihutavad, saavutasid vastavalt 7 võitu ja 11 poodiumikohta ning 7 võitu ja 10 poodiumikohta.

De Vriesist võib saada esimene piloot, keda kolm aastat eksisteerinud F2 sarja tiitli omamine tõotatud maale ei aita. Viimane F2 või GP2 sarja võitja, kes F1-e ei pääsenud, oli 2013. aastal Fabio Leimer. 2014., 2015. ja 2016. aastal GP2-s võidutsenud Joylon Palmer, Stoffel Vandoorne ja Pierre Gasly said kõik kõrgeimas liigas võimaluse.

Järgmise hooaja F1 kohtade spekulatsioonides pole De Vriesi ühegi konkreetse tiimiga seostatud. Septembri keskel lõi De Vries käed hoopis Mercedese vastloodud vormel E tiimiga, mille ridades ta novembris startiva 2019/2020. aasta hooaja kaasa teeb.

2010. aastal liitus De Vries McLareni F1 tiimi noorteakadeemiaga ja 2018. aastal Audi Sport võidusõiduakadeemiaga. 2019. aasta suveks tal McLareniga enam mingit sidet polnud. Vormel 2 sarja kõrvalt on ta sel aastal kätt proovida saanud nii FIA kestvusautode sarjas World Endurance Championship kui ka Le Mansi 24 tunni sõidus.

"Ma ei taha kõlada ülbelt, aga Lando Norris ja Alexander Albon polnud minust põrmugi paremad," ütles De Vries aprillis, kui McLaren simulaatoritestides enam hollandlase teeneid ei vajanud.

Võidusõidufoorumites on De Vriesi suurimaks puuduseks peetud Pirelli rehvidega mitte toime tulemisel. Mercedese tiimipealik Toto Wolff andis noormehele aga tulevikuks lootust, öeldes, et vormel E sarjaga liitumine ei pruugi ilmtingimata kriipsu peale tõmmata tema F1 tulevikule: "Miks peakski? Nyck on kiire, noor ja intelligentne. Ta võib veel F1-e pääseda. Kunagi ei tea, mis tulevik toob."

Kõige tõenäolisemalt liitub järgmisel aastal vormel 1-ga hoopis F2 punktitabelis teist kohta hoidev kanadalane Nicholas Latifi, kes on sellest aastast Williamsi testisõitja, olles juba osa võtnud kolmest vabatreeningust (Kanadas, Prantsusmaal ja Belgias). Eelmisest aastast on tal Racing Point meeskonna ridades koguni viie vabatreeningu jagu kogemusi.