"Peame seda asja lähemalt uurima. Praegu ei saanud me väga palju positiivseid signaale, kuid saime teada, mida peame edasi tegema," sõnas Ecclestone.

Hoolimata esialgsest "ei"-st on endiselt võimalik, et vahend on uuel hooajal kohustuslik - seda juhul, kui FIA lisab selle kohustuslike turvaelementide sekka.

Vormelisõitjate hulgas on Halo populaarne ning paljud sõitjad on välja öelnud, et tahavad hoolimata selle tobedast väljanägemisest uut kaitset kasutada.

"Ma arvan, et 90-95 protsenti sõitjatest hääletasid selle poolt," sõnas vormelisõitjate ühingu üks juhtidest Sebastian Vettel. "Meile küll ei meeldi selle välimus, kuid mitte midagi ei õigustaks surma. Oleme alati õppinud oma vigadest ja üritanud asju paremaks muuta, kuid see on ilmselt esimene kord, kui me saame õppetunni ja ei muuda ennast. Halo mitte kasutamine oleks päris rumal."

Halo ja muude taoliste vahenditega üritatakse ära hoida olukordi, kus rajal olevad õhku paiskunud lahtised autoosad (näiteks rehvid) või muud esemed suurel kiirusel liikuvale võidusõitjale vastu kiivrit põrkavad. Arvatakse, et selline vahend oleks ära 2009. aastal ära hoidnud GP2 sarjas sõitnud Henry Surteesi surma, kes sai just sellisel kombel pihta kaassõitja autost eemaldunud rehviga.