Pentuse enda sõnul sai möödunud hooajal õpitud palju nii vormeli seadistusnippide kui ka uute sõiduvõtete osas, mida eelkõige just Vormel BMW tehnika nõuab. Hooaja algus kulus kindlalt uue situatsiooniga kohanemisele, sest kui korraga pääseb foori tagant liikvele 25-30 noort ja uljast pilooti, siis tihti ei lööda sellises seltskonnas risti ette mitte millegi ees. Hooaja alguse edukad võistlussõidud, kus vaatamata kesistele kvalifikatsioonitulemustele suutis Pentus end pea alati 3-6 kohta ettepoole võidelda, näitasid, et tihedas konkurentsis enda eest seismine ei olnud eestlasele probleemiks.

Hooaja esimese poole etapid Hockenheimis, Adrias, Nürburgringil, Lausitzringil ja Norisringil olid ilmselgelt liikumine õiges suunas. Küll aga oli see liikumine pisut aeglane ja vaevaline, sest oodatust vähem oli kogu auto seadistuse arendamisel tunda KUG DeWalt Racingu mehaanikute ja inseneride panust. Resümee, mille alusel 2004 hooajaks tiimi valiti, lubas oodata oluliselt paremat ettevalmistatust erinevatel ringradadel ees ootavaks. Sellele vaatamata on Pentus tagantjärele kommenteerinud, et tihti tuli palju lahendusi pea iseseisvalt välja töötada, mis kindlasti andis tugeva kooli edasiseks arenguks ning andis lisaks enesearendusele ka selge pildi millist panust ja informatsiooni oodata oma tulevastelt meeskondadelt. Vaatamata keerukale situatsioonile oli Pentus poole hooaja peale jõudnud kahel etapil punktikohale, olles Adrias 10. ja Norisringi linnaringrajal kaheksas. Lisaks tavapärasele võistlusformaadile, mis nägi ette Vormel BMW starte Saksamaise turismiautode tippsarja DTM soojendussõitudena, said noored BMW piloodid korra koos võistelda ka oma suurimate eeskujudega. See leidis aset Nürburgringil, kus Vormel BMW etapid peeti koos F1 Euroopa GP-ga.

Hooaja teises pooles ootasid Vormel BMW piloote ees etapid Saksamaal, Hollandis ja Tšehhis. Pentuse jaoks kujunes aga hooaja teine pool kannatuste jadaks, kus lisaks jätkuvatele seadistusprobleemidele muutusid KUG DeWalt Racingus ka pidevalt Pentuse auto eest hoolitsevad mehhaanikud. Pea igal etapil ootas Pentust ees uues koosluses meeskond. Kuna autospordis on auto arendamiseks tähtis aga eelkõige stabiilne ja pidev analüütiline töö, siis muutis see heade tulemuste saavutamise veelgi keerukamaks. Eredaimaks esituseks hooaja teises pooles jäi kahtlemata eestlase sõit Saksamaal Oscherslebenis, kus tal õnnestus 26-ndalt kohalt startides finišeerida sõit 14-ndal positsioonil. See andis kinnitust, et Pentus suudab heas seades tehnikaga liikuda vägagi kiires tempos. Oscherslebeni etapile järgnesid etapid Hollandis Zandvoorti ringrajal ja Tšehhis Brno ringrajal, kus taas kord tekitas suuri probleeme autole rahuldava seadistuse leidmine.

Pärast Brno’s toimunud sarja eelviimast etappi otsustas Saksa Auto AMK hooaja katkestada ennem viimast etappi ning lõpetada koostöö KUG DeWalt Racing meeskonnaga. Sellest tulenevalt ei startinud Pentus sarja viimasel etapil Hockenheimis. Koostöö lõpetamise põhjuseks sai peaasjalikult meekonna nõrk motiveeritus ja kaadrivoolavus, mis selgelt väljendus ka tehnika ettevalmistamises ning pidevate seadistusprobleemidega võitlemises. 2004 hooajal lahkusid KUG DeWalt Racingust lisaks Pentusele ka tiimikaaslased Rene Rast ja Andreas Ciecior. Viimaseks etapiks jäi KUG DeWalt Racingu värvides jätkuvalt võistlema tšehh Michael Vorba kellele lisandus Briti vormel BMW meistrivõistluste kaheksas piloot ja sealse vormel BMW uustulnukate sarja võitja Ross Cornow. Tulemused olid aga jätkuvalt hooajale iseloomulikud. Vorba katkestas esimese sõidu ja oli teises 16. kohal. Hea resümeega britt ei suutnud aga kummaski sõidus finišeerida kõrgemal viimasest kohast.

Vormel ADAC BMW meistrivõistlused võitis tänavu kogu sarja suveräänselt valitsenud sakslane Sebastian Vettel (2003. aasta vormel BMW 2. koht), kes võitis toimunud 20-st võistlusstardist 18, oli korra teine ja korra kolmas. Teine oli brasiillane Atila Abreu ning kolmas šveitslane Sebastien Buemi.

Pentuse debüüthooaja tulemuseks Euroopas on vormel ADAC BMW meistrivõistluste 18. positsioon. Kindlasti võib aga lisaks kogutud punktidele oluliseks lugeda ka saadud kogemust, mis peaks noorele võidusõitjale tulevikus kasuks tulema. Hooaja enneaegsest lõpust hoolimata on Saksa Auto AMK juba asunud uurima edasisi arenguperspektiive Pentuse jaoks, sest Euroopas on ees seismas sügisene tiimide testiperiood, mille käigus on võimalik Pentusel ennast heast küljest näidata ning Saksa Auto AMK’l tähelepaneliku jälgimise ja analüüsiga vältida tänavu tehtud vigade kordumist.