Vormel-1 strateegiagrupis tekkis möödunud nädalal arutelu, mille tulemusel paluti FIA-l üle vaadata tiimide raadiosuhtlus pilootidega.

Nüüdsest ei tohi tiimid sõidu ajal anda piloodile mingisugust infot, mis puudutab kiiruse parandamist. Näiteks peetakse nüüdsest reegliterikkumiseks seda, kui tiim annab juhile teada, millisel rajaosal ta võrreldes tiimikaaslasega aega kaotab.

Tegemist on F1 reeglistiku artikli 20.1 karmistumisega, mis näeb ette, et "juht peab masinat juhtima üksi ilma kõrvalise abita".

Tiimid võivad endiselt pidada piloodiga läbirääkimisi seoses sõidustrateegia ning boksipeatuste planeerimisega. Kuid igasugune info edastus, mis puudutab masinat või piloodi esitust on nüüdsest keelatud. Uued reeglid võetakse kasutusele koheselt.

Eriti on tiimi ja piloodi vaheline raadiovestlus silma torganud liidermeeskonnal Mercedesel, kus Lewis Hamiltonile ja Nico Rosbergile antakse pidevalt teada, kuidas tiimikaaslane mingis rajaosas esineb.

Endiselt usutakse, et tiimid asuvad välja mõtlema koodkõnet, millega varasemaid detaile sõidu kohta jätkuvalt edastada. Kuid raadiosuhtlus võetakse nüüdsest tihedama tähelepanu alla.