Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella

Talvine testiperiood oli pikk ja edukas, mõlemad sõitjad on kiitnud nii uut autot kui ka uut mootorit. Masina vastupidavus on olnud testidel hea, kiirus samuti — Renault peaks olema ka sel aastal löögihoos ja võitlema poodiumi kõrgeimate kohtade eest.

McLaren: Kimi Räikkönen, Juan Pablo Montoya

McLareni teste segas pikka aega uue mootori ebaõnnestunud lahendus. Pärast muudatuste tegemist sõitis Räikkönen Valencias välja talvise testiperioodi kiireima aja ja kestis ka nõutud arvu ringe. McLaren peaks seega hooaja algusest alates olema igati konkurentsivõimeline.

Ferrari: Michael Schumacher, Felipe Massa

See, et Ferrari sõitis talviseid teste pikka aega F2004 mudeliga, millel oli V10 mootor, põhjustas kuulujutte ja kahtlusi Bahreini etapi suhtes. Uuel autol on esinenud probleeme vastupidavusega, aga kiiruslikud omadused on sellel väga head. Ferrarit ei tohiks kunagi alahinnata, kuigi nende võimekus esimestel etappidel pole päris selge — eks reedesed testid annavad sellest parema ülevaate. Seda, kuidas Massa Ferrarisse sisse elab ja teise sõitja rolliga hakkama saab, peab näitama aeg.

Toyota: Ralf Schumacher, Jarno Trulli

Toyota sai uue aerodünaamilise lahenduse valmis Vallelunga testideks ning uus arendus tuleb välja Monako GP-ks. Pühendumus, millega Toyota on 2006. aasta auto arendamise kallale asunud, lubab oletada ambitsioonikaid plaane algavaks hooajaks.

Williams: Mark Webber, Nico Rosberg

Williamsist õhkub enne hooaja algust enesekindlust — Patrick Head on öelnud, et etapivõite ei saa kindlasti välistada. Frank Williams kiidab Cosworthi mootorit, mille vastupidavus ja võimsus on ületanud ootused. Renaulti, McLareni ja Honda järel “teise ešeloni” kuuluv Williams võib olla esimeste võidusõitude mustaks hobuseks.

Honda: Rubens Barrichello, Jenson Button

Honda eesmärk on võit. Uus auto ja uus mootor on pakendina kiired ja vastupidavad. Eelmise aasta BAR´i mudeliga võrreldes on astutud suur samm edasi ka aerodünaamiliste lahenduste parandamise teel. Hondat peetakse koos Mclareni ja Renaultiga põhiliste tiitlipretendentide hulka kuuluvaks.

Red Bull: David Coulthard, Christian Klien

Red Bull on palganud oma tiimi Williamsile ja McLarenile kiireid autosid ehitanud Adrian Newey ja teisigi tipptegijaid. Newey tegevuste tagajärgede ilmnemine võib esile tulla küll alles hooaja teisel poolel, aga praeguseks on mees näiteks jõudnud juba lahendada Red Bulli autole asetatud Ferrari mootori ülekuumenemisprobleemid.

BMW Sauber: Nick Heidfeld, Jacques Villeneuve

BMW ja Sauberi ühistöö on harmooniliselt käivitunud. meeskonna siseinfo põhjal ei ole neil midagi fantastilist välja käia — kõik lahendused aga, mis neil on, on head. Kiirus ja vastupidavus näiteks.

Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers

Esimene Venemaa litsentsiga võistkond Vormel ühes. Huvitav saab olema, kuidas suudab puhas eratiim Midland areneda ja toime tulla võrreldes BMW Sauberi, Red Bulli ja Toro Rossoga.

Toro Rosso: Vitantonio Liuzzi, Scott Speed

Red Bulli inseneride arvates võib piiratud võimsusega V10, mida Toro Rosso kasutab, osutuda õigetes kätes võimsaks relvaks.

Super Aguri: Takuma Sato, Yuji Ide

Meeskonnal tuli näha kõvasti vaeva selle nimel, et üldse Vormel 1 meeskonnaks saada — esimestel etappidel sõidetakse Arrowsi 2002 aasta autodega. Tiimi enda auto loodetakse valmis saada Imola etapiks — seega juba aprillikuuks.

Michelin versus Bridgestone

Michelini kasutavate meeskondade sõitjad väidavad, et Bridgestone rehve kasutavatel meeskondadel on pisuke eelis, Bridgestonidega sõitjad räägivad sama Michelini tiimide kohta. Rehvivahetused on taas lubatud — saab näha.