Delfi Autolehe ennustusmäng läheb lukku pühapäeval, 7. mail kell 14.00.

Renault

Alonso ootab taas tõsist võitlust, kuigi ta ütles, et ei oma ettekujutust Ferrari tugevusest, sest eelmise hooajaga võrreldes on “punased” paremini esinenud samadel radadel kui mullu. Nürburgringil on Alonso arvates eelistatud Michelini kliendid.

Fisichella, kes eelmisel aastal alustas Nürburgringil sõitu boksiteelt ja tõusis lõpuks kuuendaks, on samuti positiivselt meelestatud ja loodab võistluselt maksimumpunkte. Fisichella on öelnud ka, et tal ei oleks midagi vihma vastu — see pidavat sobima tema sõidustiiliga ja pealegi olevat Michelin valmis saanud uued suurepärased märgadesse oludesse sobivad rehvid.


McLaren

Räikköneni sõit katkes eelmisel aastal liidrikohalt — purunenud vedrustus viis soomlase rajalt. Räikkönenile meeldib, et erinevalt Imolast on sellel rajal võimalik ka mööda sõita, mis omakorda võimaldab paindlikumat taktikat kvalifikatsiooniks ja võistluseks.

Montoya sõnul ootab meeskond Nürburgringil võitu ja McLarenile on see rada alati sobinud, nii et miks ka mitte. Võitu nõuab sõitjailt ka Mercedes-Benzi viitsepresident Norbert Haug — sõidetakse ju Saksamaal.


Ferrari

Michael Schumacher on pärast San Marino GP võitu enesekindel ja usub, et suudab ka nüüd oma fännide ees võidu eest võistelda.

Massa, kes Imolas poodiumilt välja jäi, loodab seekord vea parandada.


Toyota

Meeskonnast tulnud teadete kohaselt on probleemid rehvide pidamisega lahendatud. Valmis on saanud ka võistlusauto uus modifikatsioon, mis siiski seekord veel ei stardi.

Ralf Schumacher loodab, et suudab kodupubliku ees korrata oma Austraalia GP poodiumikohta. Trulli loodab vabaneda teda sel hooajal saatnud ebaõnnest ja teenida esimesed punktid.


Williams

Williams on valmis saanud uued aerodünaamilised osad, mida mõlemad sõitjad ka Saksamaal oma masinatel kasutavad. Webberi sõnul on lodetavasti saadud jagu ka tehnilistest probleemidest. Euroopa GP-l loodab austraallane finišeerida esikaheksas.

Nico Rosbergi sõnul kasutab Willams ühe või kahe boksipeatuse taktikat ja rehvide kulumine võib avaldada tulemusele otsustavat mõju.


Honda

Imolas üleelatud pettumuse järel vaatab Button praegust etappi lootusrikkamalt. Meeskonnal on seljataga õnnestunud testid Silverstones ja loodetavasti suudetakse Euroopa GP-l San Marinost enamat.

Barrichellole rada meeldib ja ta loodab, et tulemus tuleb korralik.

Red Bull

Red Bulli testid Silverstones ei õnnestunud kõige paremini. Sel hooajal ei ole meeskond suutnud eelmisega võrreldes taset hoida ja eelmisel aastal Coulthardi väljasõidetud neljas koht jääb ilmselt sel korral saavutamatuks.

Coulthard ise on öelnud, et meeskonnal tuleb veel hulk tööd ära teha, enne kui auto punktikohtade konkurentsis suudab püsida ja eelolev nädalalõpp võib tulla taas pettumusterohke kui just eespoolsõitjaid ebaõnn ei taba.

BMW

Taas üks võistkond kus rõhutatakse, et sõit toimub kodupubliku ees. Mõlemad sõitjad lähevad starti uute, modifitseeritud mootoritega. Saksa publiku ees on BMW-l vaja näidata, et lahkuminek Williamsist ei ole neile kahjuks tulnud.

Heidfeldil on Nürburgringil lugematul arvul starte ka madalamatest sarjadest — Vormel Ford, F3, F3000. Eelmisel aastal õnnestus Heidfeldil siin saavutada vormel 1 karjääri esimene kvalifikatsioonivõit.

Villeneuve on öelnud, et ei kuulu selle raja fännide hulka ja ei naudi siin sõitmist.

Midland

Ka MF1 Racingus ollakse pärast Silverstone teste optimistlikud. Albers on kindel, et raja ääres on ka hlgaliselt Hollandist pärit fänne ja loodab, et ei valmista neile pettumust.

Monteiro on rahul Nürburgringil kasutatavate rehvidega ja väidab, et auto on pisut kiirem kui Imolas.

Toro Rosso

Lizzi testis Silverstones “seenior tiimi” Red Bulli autot ja purustas selle sealse raja kaitsevallis. Red Bulli testima saadeti ta kogemuste omandamiseks, et neid siis Toro Rosso roolis kasutada. Loodetavasti ei plaani Liuzzi kasutada Silverstonist saadud suurel kiirusel seinasõitmiskogemust.

Speed usub, et Nürburgring on selle hooaja parim paik tiimile punktide saamiseks kuna rada sobib autole hästi.


Super Aguri

Super Aguri on loobunud Fuji Ide teenetest ja palganud teiseks sõtjaks Renault´i testisõitja Franck Montagny. 28- aastasele Montagnyle on Euroopa GP esimeseks F1 etapiks. Ide vahetati välja FIA soovitusel — autosprdiliidu esindajate arvates vajab Ide enne võistlussõitjaks saamist rohkem testikilomeetreid auto roolis.

Meeskonna pealiku, Aguri Suzuki sõnul on põhiaur läinud uue auto arendamisele ja praegust autot ei ole vahepeal testitud. Sõitjatelt oodatakse eelkõige finišeerimist, et koguda väärtuslikku informatsiooni auto arendamiseks.