Whitingu sõnul ei karistatud Hamiltoni Mehhiko etapi esimese kurvi otseks sõitmise eest seetõttu, et valitsev maailmameister lasi koheselt tempo alla ja loovutas saavutatud edumaa.

“Kui Max (Verstappen) sai jäädava eelise, siis Lewis (Hamilton) ei saanud. Selles on nende kahe intsidendi erinevus," selgitas Whiting, vahendab crash.net. "Lewis tegi alguses väikse vea, sõitis üle muru ja lõikas, kuid loovutas koheselt selle eelise kolmanda ja neljanda kurvi vahelisel sirgel. Minut hiljem tuli turvaauto rajale ja tema saadud edumaa kadus täielikult. Seega otsustasid kohtunikud, et teda polnud tarvis karistada."

“Kui Max oleks teinud Sebastian Vetteliga intsidendi järel sama, oleks ta kindlasti oma koha kaotanud ja ta poleks karistada saanud. See ongi nende kahe juhtumi fundamentaalne erinevus," selgitas võistluste direktor.

Vormel-1 sari jätkub pühapäeval sõidetava hooaja eelviimase etapiga Brasiilias. Üldliidrina läheb etapile vastu Nico Rosberg, kes edestab Hamiltoni 19 punktiga.