08.09.2006, 20:15
Võidukas Schumacher teatas lõpetamisest
FOTO:
Itaalia GP võitis oodatult Michael Schumacher kes võttis Räikkönenilt liidripositsiooni esimeste boksipeatuste järel. Pressikonverentsil teatas võitja, et rohkem ta Monza ringrajal F1- sarjas ei võistle, aeg on karjäär lõpetada.
Teiseks tuli Räikkönen, kes on sõlminud lepingu Ferrariga aastateks 2007-2009 ja kolmandaks kogu võistluse ajal väga head sõitu näidanud Kubica.
Alonso tõusis teise boksipeatuse järel küll Kubica ette, kuid 9 ringi enne lõppu ütles üles tema Renault mootor. Rajale paiskunud tossu tõttu tegi hädapidurduse Massa, lõhkus rehvi ja langes ülemäärase boksipeatuse tõttu üheksandaks.
Kubica, kes sattus samuti Alonso automootori tekitatud suitsusambasse, tuli olukorrast ilusasti välja ja sai viimased ringid rahulikult ja kindlalt läbida.
Monzas on tihti kummalisi asju toimunud ja Renault mootori ülesütlemist Alonso autol võib kindlasti selliste sündmuste hulka liigitada.
Itaalia GP järel on Alonso edu Michael Schumacheri ees veel vaid 2 punkti.
Itaalia GP
# | sõitja | meeskond | kaotus |
---|---|---|---|
1 | Michael Schumacher | Ferrari | võitja |
2 | Kimi Räikkönen | McLaren-Mercedes | 8.0 sec |
3 | Robert Kubica | Sauber-BMW | 26.4 sec |
4 | Giancarlo Fisichella | Renault | 32.0 sec |
5 | Jenson Button | Honda | 32.6 sec |
6 | Rubens Barrichello | Honda | 42.4 sec |
7 | Jarno Trulli | Toyota | 44.6 sec |
8 | Nick Heidfeld | Sauber-BMW | 45.3 sec |
9 | Felipe Massa | Ferrari | 45.9 sec |
10 | Mark Webber | Williams-Cosworth | 72.6 sec |
11 | Christian Klien | RBR-Ferrari | 1 ring |
12 | David Coulthard | RBR-Ferrari | 1 ring |
13 | Scott Speed | STR-Cosworth | 1 ring |
14 | Vitantonio Liuzzi | STR-Cosworth | 1 ring |
15 | Ralf Schumacher | Toyota | 1 ring |
16 | Takuma Sato | Super Aguri-Honda | 2 ringi |
17 | Christijan Albers | MF1-Toyota | 2 ringi |
DNF | Tiago Monteiro | MF1-Toyota | 9 ringi |
DNF | Fernando Alonso | Renault | 10 ringi |
DNF | Pedro de la Rosa | McLaren-Mercedes | 33 ringi |
DNF | Sakon Yamamoto | Super Aguri-Honda | 35 ringi |
DNF | Nico Rosberg | Williams-Cosworth | 44 ringi |