Teiseks tuli Räikkönen, kes on sõlminud lepingu Ferrariga aastateks 2007-2009 ja kolmandaks kogu võistluse ajal väga head sõitu näidanud Kubica.

Alonso tõusis teise boksipeatuse järel küll Kubica ette, kuid 9 ringi enne lõppu ütles üles tema Renault mootor. Rajale paiskunud tossu tõttu tegi hädapidurduse Massa, lõhkus rehvi ja langes ülemäärase boksipeatuse tõttu üheksandaks.

Kubica, kes sattus samuti Alonso automootori tekitatud suitsusambasse, tuli olukorrast ilusasti välja ja sai viimased ringid rahulikult ja kindlalt läbida.

Monzas on tihti kummalisi asju toimunud ja Renault mootori ülesütlemist Alonso autol võib kindlasti selliste sündmuste hulka liigitada.

Itaalia GP järel on Alonso edu Michael Schumacheri ees veel vaid 2 punkti.

Itaalia GP

#sõitjameeskondkaotus
1Michael SchumacherFerrarivõitja
2Kimi RäikkönenMcLaren-Mercedes8.0 sec
3Robert KubicaSauber-BMW26.4 sec
4Giancarlo FisichellaRenault32.0 sec
5Jenson ButtonHonda32.6 sec
6Rubens BarrichelloHonda42.4 sec
7Jarno TrulliToyota44.6 sec
8Nick HeidfeldSauber-BMW45.3 sec
9Felipe MassaFerrari45.9 sec
10Mark WebberWilliams-Cosworth72.6 sec
11Christian KlienRBR-Ferrari1 ring
12David CoulthardRBR-Ferrari1 ring
13Scott SpeedSTR-Cosworth1 ring
14Vitantonio LiuzziSTR-Cosworth1 ring
15Ralf SchumacherToyota1 ring
16Takuma SatoSuper Aguri-Honda2 ringi
17Christijan AlbersMF1-Toyota2 ringi
DNFTiago MonteiroMF1-Toyota9 ringi
DNFFernando AlonsoRenault10 ringi
DNFPedro de la RosaMcLaren-Mercedes33 ringi
DNFSakon YamamotoSuper Aguri-Honda35 ringi
DNFNico RosbergWilliams-Cosworth44 ringi