Villeneuve arvas, et kui sa võtad võidu teiselt ära, siis oma ikka julgust astuda märatseva rahva ees ka poodiumi kõige kõrgemale astmele.

“Kui sa võtad võidu ja punktid, siis ei tohiks selle pärast piinlikust tunda. Peaks olema mees ja seisma seal üleval ning võtma karika vastu. Ta ei pidurdanud ju enne finišit.”

“Ta tundis end hästi pärast sõitu, lehvitas käega rahvale, kes talle mitte rõõmu pärast ei karjunud. Ta oleks pidanud sinna üles astuma ja trofee vastu võtma.”

“Kedagi poleks pidanud juhtunu üllatama. Kõik sõltub sõlmitud lepingutest. Kui nad oleks juba hooaja alguses avalikult teatanud, mis sellises olukorras juhtub, siis poleks inimesed nii vihased.”

“Olukord on Ferraris juba mitu aastat selline olnud ja mind ei häiri see, vaid poodiumil juhtunu,” seletas Villeneuve.

Schumacher ise kirjeldas segadust poodiumil järgmiselt: “Kui sa midagi teed ja selleks on kokkulepe olemas, siis on see normaalne. Aga siis tuled sa autost välja ja tunned neid emotsioone ning seda atmosfääri, siis seda ei oska nagu oodata. Ma ei osanud sellele reageerida.”

McLareni tehnikajuht Adrian Newey võrdles oma päevikus Austria sündmuseid ja 1998 aastal Austraalias juhtunut, kus David Coulthard lasi mööda Mika Häkkineni.

“David ja Mika olid teinud omavahelise kokkuleppe, et kes esimeses kurvis ees on, see lõpetab esimesena ja David pääses juhtima vaid tänu Mika plaanivälisele boksipeatusele. Kui McVulcan (Coulthardi hüüdnimi) lasi Mika endast mööda, siis tegi ta seda aususest, kuid sai hiljem hirmsa materdamise ohvriks. David ei saa kunagi punaparuni staatuse omanikuks, aga ta on palju, palju parem inimene. Teda kritiseeriti pärast Austraalia etappi ja ta keeras põse ette. Austrias suutis Michael vaid Jean Todti seeliku taha peitu pugeda.”

Juan Pablo Montoyalt küsiti Monaco pressikonverentsil, kas Williamsi meeskonnas võiksid olla tiimikorraldused ning kolmubialane vastas: “Tiimikorraldused? Ei, eelmisel aastal korra prooviti ja ei tulnud midagi välja.” Montoya vihjas olukorrale, kus ta oli kahe peatusega taktikaga Ralf Schumacheri taga, kes oli ühe peatusega rajale läinud ning sakslane keeldus teda mööda laskmast.

David Coulthardi meelest on imelik, et Schumacher otsuse meeskonna kaela ajas. “Michaeli reaktsioon sõidu järel oli huvitav. Öelda, et see oli Montezemolo või Todti otsus on vaid teesklemine.”

“Michael teab, mis tema lepingus kirjas on. Ta on nõudnud endale lepingu, mis annab talle eelisõigused meeskonnas, eelisõiguse kasutada varuautot jne. Kui ta seda nõudis, siis on see tal lepingus ka sees ja ta ei saa öelda, et see oli kellegi teise otsus.”