Neljakordne maailmameister Sebastian Vettel ja Red Bull olid taas raskustes. Hommikusel sessioonil ei suutnud Red Bull lõpetada mitte ainsatki kiiret ringi, pärastlõunal kuumenes Vettelil auto üle ning sakslane küsis rajatööliselt tulekustuti, millega ta ise oma RB10-e tagaotsast tulnud tossu summutas (vaata pilte SIIT).

Pärastlõunal läbis Red Bull kokku 14 ringi. Vettel oli auto suitsema hakkamise hetkel kiirel ringil, aga aeg, mille ta kirja sai, oli Hülkenbergist üle kolme sekundi aeglasem.

Masina ülekuumenemine oli Red Bulli jaoks suur probleem ka Jerezi testisõitudel. Hommikust ebaõnnestumist põhjendas tiim probleemidega uute autoosade sobitamisel.

Kolmapäeva hommikusse mahtus Bahreinis veel palju põnevat alustades sellest, et sõitjad pidid rajale minekut planeeritust 30 minutit kauem ootama, sest raja ääres polnud piisavalt palju julgestajaid. Ning esimest korda nähti Bahreinis Lotuse uut mudelit E22-e, mida Jerezi testide ajal veel arendati. Romain Grosjean oli küll esimene, kes kell 9.30 boksist välja tuli, kuid päeva lõpuks oli uus Lotus läbinud vaid 8 ringi.

Testipäeva tulemused:

Nico Hülkenberg (Force India) 1.36,880 (78 ringi)
Fernando Alonso (Ferrari) 1.37,879 (64 ringi)
Lewis Hamilton (Mercedes) 1.37,908 (74 ringi)
Kevin Magnussen (McLaren) 1.38,295 (81 ringi)
Sebastian Vettel (Red Bull) 1.40,224 (14 ringi)
Adrian Sutil (Sauber) 1.40,443 (82 ringi)
Robert Frijns (Caterham) 1.42,590 (68 ringi)
Daniil Kvjat (Toro Rosso) 1.44,346 (5 ringi)
Romain Grosjean (Lotus) 1.44,832 (8 ringi)
Felipe Massa (Williams; 5 ringi) ja Jules Bianchi (Marussia; 3 ringi) kiiret ringi kirja ei saanud.