Tänavuse hooaja senised võitjad: Mercedes, Red Bull, Lotus ja Toro Rosso

Mercedes keskendus juba eelmisel hooajal, kui võistkonnas sõitis veel legendaarne Michael Schumacher, tänavusele masinale. Pikk arendustöö on lõpuks vilja kandnud ning Mercedesse suundunud Lewis Hamilton saab koos Nico Rosbergiga konkureerida stabiilselt esikolmiku kohtadele.

Autosport kiidab ka Red Bulli, kes on eriliselt kiire just kurvides. Ehkki sirgel ei näidata erilist kiirust, on meeskonna peainsener Adrian Newey disaininud valmis masina, mis suudab olla konkurentsivõimeline absoluutselt igal GP-l. Red Bull on suutnud üle olla ka Pirelli rehvidraamast.

Lisaks kahele suurtiimile kiidab Autosport pisut väiksema eelarvega Lotust ja Toro Rossot. Ehkki Lotuse teine piloot Romain Grosjean ei ole endiselt leidnud märkimisväärset stabiilsust, on soomlane Kimi Räikkönen suutnud masinast võtta viimast. Lotus on igal etapil võimeline heitlema esikolmiku kohtade nimel, kui masin vähegi vastu peab ja meeskond rumalaid boksipeatusi ei tee. Lisaks ei tee paha ka Räikkönenile vabaduse andmine - kogenud soomlane teab väga hästi, mis teeb, kedagi õpetama pole talle vaja. Toro Rosso osas tuleb täheldada aga meeskonna stabiilsust. Kiiruse osas pole võrreldes eelmise hooajaga sugugi tagasi antud.

Tänavuse hooaja senised kaotajad: Ferrari, McLaren, Sauber ja Williams

Kõige suurimateks kaotajateks peab Autosport F1-sarja "klassikuid" - nii Ferrari, McLaren, Sauber kui ka Williams pole kuidagi suutnud ennast veel leida.

Ferrari masin on pisut ebastabiilne ja kui eelmisel aastal suudeti Red Bullidega pea võrdseid aegu näidata, siis sel aastal on Ferrari jäänud "kolmanda viiuli" rolli Red Bulli ja Mercedese järel ning Alonso tiitlivõimalused näikse järjest kahanevat. Lisaks satub meeskonna teine piloot Felipe Massa alatasa avariidesse.

Kunagine Ferrari suurrivaal McLaren on teinud sel aastal aga kõige suurema tagasimineku: auto arenduses on tehtud tõsiseid vigu (mis tulenesid ka suurtest riskidest, et võtta Red Bullilt troon üle). McLareni meeskond on kaotanud konstruktorite arvestuses üle 100 punkti võrreldes eelmise aastaga samal ajal. Meeskonna noor mehhiklasest piloot Sergio Perez pole leidnud autoga mingit ühiskeelt, Jenson Button kipub aga roolis veidi aeglaseks jääma. 57 punktiga ollakse praegu konstruktorite arvestuses alles 6. kohal, isegi Force India on kahe punktiga ees.

Williamsi vormelitiim avas enda punktiarve konstruktorite arvestuses aga alles kümnendal GP-l, kui Pastor Maldonado tõi enda masina Budapestis finišisse 10. kohal. Maldonado jaoks oli see aga esimeseks väikeseks õnnestumiseks, Venetsueela riigi rahade peal sõitev noormees pole sel hooajal peale avariide põhjustamisega eriti silma jäänud. Meeskonna teine piloot, noor soomlane Valtteri Bottas, aga alles kohaneb F1-sarjaga. Williams on 1 punktiga konstruktorite arvestuses 9. kohal, punktiarvet pole veel avanud ainult Caterham ja Marussia.

Sauberi meeskond on küll üks tänavusi suuri kaotajaid, kuid ometi on just Sauberi tulevik kõige helgem. Meeskonna esipiloot Nico Hülkenberg on jõudnud masinaga esikümnesse küll neljal korral, kuid võrreldes eelmise hooajaga on auto kiirus tunduvalt tagasihoidlikum. Sauberi puhul kahtlustati vahepeal pankrotiohtu, kuid hiljuti toodi meeskonda Vene sponsorid (tingimusel, et 17-aastane Sergei Sirotkin pääseb järgmisel hooajal F1-sarja, muidugi) ja järgmisel hooajal peaks Sauberi auto olema tunduvalt kiirem.