Seis esimese päeva järel

#sõitjaautoaeg
1M. GrönholmFord57:25.1
2P. SolbergSubaru+26.1
3M. HirvonenFord+48.8
4H. SolbergPeugeot+49.5
5K. KatajamäkiFord+1:12.2
6C. McRaeCitroen+1:25.9
7C. AtkinsonSubaru+1:26.5
8X. PonsCitroen+1:34.2
9M. StohlPeugeot+1:56.2
10F. DuvalSkoda+1:59.8

9. kiiruskatse

#sõitjaautoaeg
1P. SolbergSubaru4:12.6
2C. McRaeCitroen+0.7
2M. HirvonenFord+0.7
4H. SolbergPeugeot+1.3
5M. GrönholmFord+1.9
6C. AtkinsonSubaru+2.1
7K. KatajamäkiFord+2.2
8M. StohlPeugeot+3.2
8F. DuvalSkoda+3.2
10X. PonsCitroen+3.7

8. kiiruskatse

Seitsmendal ja kaheksandal kiiruskatsel kurtis Grönholm, et enam ei ole esimesena sugugi hea sõita. Soomlane loodab, et homme on teed kuivad ja ta saab kiiruskatsetel paremaid aegu näidata. Petter Solberg on oma Subaruga üle pika aja enam-vähem rahul.

JWRC arvestuses katsel kiireim olnud Urmo Aava ütles, et mingil seletamatul põhjusel oli auto pidamine väga hea.

#sõitjaautoaeg
1P. SolbergSubaru24:17.1
2H. SolbergPeugeot+2.1
3M. GrönholmFord+2.8
4M. HirvonenFord+8.0
5C. AtkinsonSubaru+19.9
6K. KatajamäkiFord+20.3
7H. RovanperaSkoda+30.9
8X. PonsCitroen+31.2
9C. McRaeCitroen+36.9
10M. StohlPeugeot+41.8

JWRC

#sõitjaaeg
1U. AAVA27:26.6
2P. ANDERSSON+5.9
3G. WILKS+11.3
4J. BERES+26.5
5P. VALOUSEK+55.3

7. kiiruskatse

#sõitjaautoaeg
1P. SolbergSubaru4:46.5
2F. DuvalSkoda+2.0
3H. SolbergPeugeot+5.0
4K. KatajamäkiFord+6.0
5M. GrönholmFord+6.2
6C. AtkinsonSubaru+7.4
7M. HirvonenFord+9.8
8M. StohlPeugeot+10.2
9C. McRaeCitroen+12.1
10X. PonsCitroen+14.8

JWRC

#sõitjaaeg
1K. MEEKE5:27.1
2P. ANDERSSON+2.8
3G. WILKS+3.2
4P. VALOUSEK+7.4
5J. BERES+8.4
  
9U. AAVA+15.3

6. kiiruskatse

Kuuenda kiiruskatse järel olid sõitjad kommentaarides üksmeelel, et teed on muutunud märksa sõidetavamateks — enam ei olnud ka suuri vahesid väljasõidetud aegades. Petter Solbergi sõnul on auto parem kui Küprosel ja ta loodab, et saab selle ralli probleemivabalt läbida. Henning Solberg suretas katsel auto välja, kosti katajamäki tabas silda kuid pääses kokkupuutest suuremate kahjustusteta.

Urmo Aava kaotas katse võinud Meeke´le 0.8 sekundit, kuid jääb kokkuvõttes liider Wilksist maha 2 minuti ja 51 sekundiga.

#sõitjaautoaeg
1M. GrönholmFord7:21.3
2M. HirvonenFord+1.3
3C. McRaeCitroen+3.3
4C. AtkinsonSubaru+4.0
5P. SolbergSubaru+6.2
5H. SolbergPeugeot+6.2
7X. PonsCitroen+6.7
8K. KatajamäkiFord+8.9
9M. StohlPeugeot+9.6
10F. DuvalSkoda+10.3

JWRC

#sõitjaaeg
1K. MEEKE8:08.6
2G. WILKS+0.3
3U. AAVA+0.8
4P. VALOUSEK+7.6
5F. KARA+7.9

5. kiiruskatse

Türgi ralli viiendal kiiruskatsel, mida lühendati halbade ilmastiku- ja teeolude tõttu kümnele kilomeetrile, purunes Aava võistlusmasinal rehv. “Peatusime ja hakkasime rehvi vahetama, kuid pinnas oli nii pehme, et auto libises tungraua pealt maha. Kaotasime sellega veel täiendavalt sekundeid”, sõnas Urmo Aava päeva teise hooldusalasse sisenedes. Kokkuvõttes kaotati kiiruskatsel Guy Wilksile 2 minutit ja 46 sekundit ning langeti JWRC arvestuses 11 kohale.

Jaan Mölder oli sunnitud tänaseks ralli katkestama — ülesõidul hooldusalasse lõpetas töö tema Suzuki Ignise elektrisüsteem. Eestlane jätkab rallit homme superralli süsteemis.

#sõitjaautoaeg
1M. GrönholmFord8:54.0
2M. HirvonenFord+1.2
3X. PonsCitroen+4.8
4C. McRaeCitroen+5.9
4P. SolbergSubaru+5.9
6H. SolbergPeugeot+8.8
7D. SordoCitroen+11.1
8K. KatajamakiFord+12.1
9C. AtkinsonSubaru+12.9
9M. StohlPeugeot+12.9

JWRC

#sõitjaaeg
1G. WILKS10:04.6
2K. MEEKE+1.5
3P. ANDERSSON+5.0
4M. PROKOP+15.7
5P. VALOUSEK+16.1
  
13U. AAVA+2:45.7

3. kiiruskatse

Kiiruskatse finišis ütles Loebi asendav McRae, et asi on naljast kaugel — tegemist on ellujäämiskursusega. Mikko Hirvoneni arvates on Grönholm hull, et sellise tempoga edasi liigub. Rovanperä jäi katsel ilma auto tagarattast, sama saatus tabas ka Aignerit. Tingimuste üle ei kurtnud vaid Grönholm: “See ralli oleks võinud pisut lihtsam olla. Oli väike probleem klaasipuhastajatega, aga see sai korda.”

Urmo Aava oli katsel teine, Jaan Mölder 11. tulemusega (JWRC arvestuses).

#sõijaautoaegkm/h
1M. GrönholmFord7:42.777.03
2P. SolbergSubaru+24.973.09
3K. KatajamakiFord+33.671.81
4H. SolbergPeugeot+37.071.32
5C. McRaeCitroen+37.971.19
6M. HirvonenFord+38.771.08
7A. AignerSkoda+43.770.38
8X. PonsCitroen+43.970.35
9D. SordoCitroen+45.570.13
10F. DuvalSkoda+46.270.03

JWRC

#sõitjaaeg
1G. WILKS9:02.5
2U. AAVA+4.9
3F. KARA+14.8
4C. RAUTENBACH+15.7
5P. ANDERSSON+20.7
  
12J. MÖLDER+1:03.3

Türgi ralli toimumispaigas valitsevad ilmaolud on sundinud korraldajaid jätma ära esimese ja teise kiiruskatse. Kardetakse, et paduvihma tõttu muutuvad teed ralliautode sõidu järel kiirabimasinatele läbimatuteks, helikopterit ei saa aga kasutada, sest pilved on liiga madalal.

Urmo Aava pressiesindaja teatab Türgist, et kui kiiruslegendi koostamise ajal paistis Kemeri ümbruses päike ning rajaolud olid ühed paremad, mida siin viimase kolme aasta jooksul nähtud, siis kolmapäeva hilisõhtust alates laastab piirkonda tõsine raju.

Vihmasadu ja tugevad tuuleiilid tekitasid ümbruskonnas tõelise kaose — teedele langesid palmioksad ja ralli hooldusalal lendasid telgid.

Ilmaennustus lubab taolist ilma kuni laupäevani. See omakorda tähendab eriti keerulisi olusid mägiteedel ja seda eelkõige esiveolistele Super 1600 klassi võistlusmasinatele. Mägedes on teed muutunud mudast nii libedaks, et varahommikul sõitis kiiruskatsel teeolusid kontrollinud Pirelli eelauto rajalt välja.