„Meil on juba praeguseks sõiduks auto juures mitmed uued detailid kasutusel ning uusi detaile võetakse kasutusele ka enne järgmist sõitu ja Imolas oleme me rajal juba täielikult muudetud autoga,” lausus meeskonna tehnikadirektor Mike Gascoyne. „Imolas rajale tulev auto ei ole veel TF104-B auto, kuid Silverstone’s võistleme ilmselt juba TF104-B autoga.”

„Arendustööd toimuvad selle nimel, et auto kaal madalamale viia,” lisas Gascoyne. „Uue meeskonnana ei õnnestu sul koheselt ideaalset autot ehitada ning ma arvan, et Toyotal kulub selleks kolm aastat. Mehhaanika poolelt vaadates on auto tippsaavutus, kuid on valdkondi, kus pole piisavalt keskendutud auto raskuspunkti madalale viimisele.”

Gascoyne kinnitas ühtlasi, et ta ei ole pettunud TF104 auto esitlustes Austraalia GP vabatreeningutel, kus meeskonna piloodid Ricardo Zonta, Cristiano da Matta ja Olivier Panis said kirja vastavalt neljateistkümnenda, kuueteistkümnenda ja kaheksateistkümnenda aja.

„Testimine on küllaltki hästi läinud ning auto on vastupidav, mis on samm paremuse poole,” kommenteeri Gascoyne. „Kuid ilmselt on meie areng toimunud samas suunas, nagu teistelgi meeskondadel.”

„Seega, kas me oleme üldse teinud sammu edasi?” mõtiskles Gascoyne. „Ilmselt mitte. Eelmise hooaja lõpus oli Toyotal auto, millega oleks võinud esikuuikus lõpetada, kuid nad ei suutnud seda teoks teha. Seisan tänavu kõikidel GP-del selle eest, et meeskond seda teha suudaks.”

„Meeskond on veel kogenematu ning ma tean, miks nad neid vigu tegid,” lisas Gascoyne. „Ma ei soovi inimesi kritiseerida, kuid nii see oli. Eesmärgiks on garanteerida, et sellised vead enam ei korduks. Meil on olemas auto, mis on võimeline lõpetama esikuuikus ning loodetavasti suudame hooaja lõpuks veelgi kõrgemale tõusta.”

„Mootor on meil väga hea — sellega on võimalik maailmameistriks tulla. Hooned on meil fantastilised ning eelarve ja kõik muu on täpselt sellised, mida on võitmiseks vaja. Viga on hetkel šassiis — õnneks ma tean, kuidas neid ehitada.”