“Meie tuuletunnel Kölnis on nüüd töökorras ja toodab meile uusi detaile. Selleks nädalavahetuseks oleme teinud mitmeid muudatusi aerodünaamikas, eks näis kuidas meil läheb,” ütles tiimipealik Ove Andersson.

Anderssoni sõnul on tema tiimil läinud sel hooajal uskumatult hästi, kuigi esikuuikusse veel päris oma jõuga ei jõuta.

“Ma ei suutnud uskuda, kui Brasiilias jälle punktikohale jõudsime. Tiim oli seda tulemust väärt, kuna olime teinud väga palju tööd. Ma arvan, et üldiselt on kõik Toyotas rahul auto vastupidavusega, kuigi me oleme veel kaugel sellest, et lõpetada esikümnes, ilma et eespool olevad autod ei katkestaks.”

Mika Salo tunneb ennast Imolas tugevana. “Peale Brasiiliat on meil põhjust olla enesekindlad, et suudame samasuguse tulemuse ka San Marinos saavutada. Me oleme auto aerodünaamikat muutnud ja Allanil oli tiimiga positiivne test Imolas eelmisel aastal. Mulle Imola meeldib ja 2000 aastal lõpetasin seal esikuuikus,” rääkis Salo.

Salo kirjeldas ka sõitmist Imola ringrajal. “Imola on sõitmiseks päris raske rada, kuna ta on väga kitsas. Seal tuleb äärekividelt pidevalt tuge otsida ja selleks peab autos täiesti kindel olema. TF102 auto on väga sõitjasõbralik, ta ei tee mingeid ootamatuid viperusi. Tamburello šikaanid mõjuvad raskelt piduritele, aga paar väga kiiret kurvi nagu Acque Minerali siiski veel on.”