„Jaapanlased usaldasid valesid inimesi," ütles uurimustööga tegelenud Kreyer, kes vallandati juba 2004. aasta lõpus, vahendab sponest.ee

„Miks nad andsid põhitöö bürokraadile, kes ei mõista võidusõidust midagi?" nimetas ta eestkätt võistkonna president John Howettit, kes tegeles enne vormel 1 sarjaga liitumist Toyota/Lexuse turundusosakonnas.

Endine Toyota võistkonna mänedžer Richard Cregan on sarnasel arvamusel ning leiab, et teatud isikud põhjustasid allakäigu.

„Mootorispordi sellisel tasemel on lollikindel valem olemas, kuidas tuleb käituda," lausus Cregan. „Seda eirates võtad väga suuri riske."

„Liiga hilja märgati, et tiim liigub lihtsalt vales suunas, kuid seda märkasid kõik need, kes oskavad selle äriga tegeleda."

Samal ajal pole autotootjate lahkumine pannud muretsema vormel-1 sarja endist maailmameistrit Niki Laudat ega Williamsi tegevjuht Adam Parri.

„Vormel-1 on hetkel nagu saun, kus ebavajalik higistatakse välja ning seejärel on uus algus," lausus Lauda. „Olene veendunud, et Mercedese (palju tõhusamat) mõttelaadi rakendavad ka teised autotootjad ning järgnevatel aastatel näen juba uusi liitumas."

Parr on samuti veendunud, et vormel 1 sarja on uus ajastu saabumas: „Ehk on see autotootjate domineeriva ajastu lõpp ja järgmise kümne aastal näeme palju rohkem seda, millised olid lood 1990ndatel."