Toyota meeskonna tehnika direktor Gustav Brunner ei avaldanud uue auto suutlikkuse kohta kuigi suuri lootuseid.

“Kui ma tiimi tulin, siis olid paar asja, mis mulle auto juures ei meeldinud. Esiteks oli ta liiga raske ja me oleme uue auto oluliselt kergema teinud,” jutustas Brunner.

“Üldiselt oleme väga konservatiivsed olnud. Me ei tahtnud alustada millegi väga innovatsioonilisega, aga ma loodan, et hooaja jooksul muutume me vähem konservatiivseteks.”

“Meie tuuletunnel ei ole Kölnis veel valmis ja seetõttu kasutame Lola oma Inglismaal. Loomulikult tuleb praeguse ja Melbourni auto vahel veel palju muudatusi ja neid tuleb ka kogu hooaja vältel. Kahjuks ei ole aerodünaamikaga siiski väga palju tööd teha, ilma kohapealse tuuletunnelita.”

Ove Andersson jagas Brunneri vähest optimismi. “Meie eesmärgiks on järgmisel aastal kõikidele etappidele kvalifitseeruda ja finišeerida nii paljudes sõitudes kui vähegi võimalik. Lisaks tahame ehitada üles tõelise F1 tiimi ja minu arvates on Mika Salo ning Allan McNish meile siin suureks abiks. Meie suuremaks eesmärgiks on olla võimelised tiitlitele võitlema, aga ma ei tea kui kaua selleks aega läheb.”

Allan McNish ei jõua ära oodata oma esimest etappi. “Ma ootan põnevusega juba esimest etappi ja ma tahaks, et Bernie Ecclestone tooks selle juba esimese jaanuari peale. Samas, olles šotlane, ei oleks see väga hea mõte…”

Toyota alustab teste kolmandal jaanuaril, kui Paul Ricardi ringrajale läheb kihutama Mika Salo.