Vormel 1 Bahreini Grand Prix näitas, et pärast avaetappi möödasõitude võimatuse pärast tekkinud paanika oli ülepingutatud. Sakhiri raja laiadel asfaldiavarustel seda probleemi ei tekkinud. Samuti nägime, kuidas erinevad rehvitaktikad annavad tulemuseks põneva võistluse. Enne hooaega tehtud rehvimuudatused (loe: pehmemad rehvid) läksid täiega täkkesse.

Kahe etapi vahel toimus jõudude vahekorras ootamatult palju muudatusi. Esiteks sai Ferrari järjele paljuski tänu sellele, et auto seadistuse muutmisega õnnestus lahti saada kroonilisest alajuhitavusest. Melbourne’is räägiti palju, et Mercedese ülekaalu tagas mootori müstiline töörežiim ehk party mode, kuid tegelikult kogunes edumaa mitte sirgekiiruse arvel, vaid hoopis kurvides. Bahreinis seda vahet sisuliselt enam polnud.