Tiimide juhid kohtusid FIA presidendi Max Mosley ja Formula One Managemendi bossi Bernie Ecclestone`iga enne ja pärast Itaalia GP-d, et leppida kokku etappide vaheliste testide ning reedeste treeningute reeglid.

Bernie Ecclestone`i sooviks oli reedeste treeningute ümbermuutmine kvalifikatsiooniks, millele lisanduks laupäevane kvalifikatsioon. Tema visiooni järgi pandaks mehed stardijärjestusse ritta kahe päeva keskmiste tulemuste järgi. Idee aluseks oli tiimide vähene huvi reedeste treeningute vastu, kus mitmed sõitjad ei vaevunud isegi rajale tulema. Tiimid lükkasid sellise ettepaneku tagasi ning põhjendasid oma vähest reedest aktiivsust kummide puudusega, kuna FIA reeglid nägid ette kogu nädalavahetuse jaoks vaid kindla arvu kumme, mida tohib kasutada. Kokkulepe saavutati sellega, et FIA lubas kasutada lisaks veel kaks ringi kumme ning sellega olid tiimipealikud suhteliselt rahul.

Eddie Jordan tegi ettepaneku, et augustis kuulutataks välja puhkus, mille jooksul igasugune testimine ja võistlemine on keelatud. Puhkuse pikkuseks on kolm nädalat ning eesmärgiks on tutvustada F1 karusellis osalejaid nende perekondadele. Eddie Jordani sõnul on sesoon sedavõrd pikk ja väsitav, et F1 tiimide töötajad näevad oma peresid vaid mõned päevad kuus ning ei saa veeta "kvaliteetselt" aega oma lastega, enne kui viimaste suvepuhkus lõppeb. Kõik asjaosalised olid ettepaneku poolt, aga ilmselt saab see toimuma alles 2002, kuna järgmise aasta kava on juba koostatud.

Testimise kohapealt lepiti kokku, et teste võib teha Monzas, Silverstonis, Barcelonas ja Magny Cours`is, välja arvatud neli nädalat enne vastavat etappi. Bernie Ecclestone soovis, et radadel kus võisteldakse, ei tohiks eelnevalt testida, mis suurendaks reedestel treeningutel aktiivasust, kuna uuele autole on vaja leida vastavad seadistused. Kompromiss leiti siin neljanädalases pausis enne igat etappi, mis peaks garanteerima tiimide huvi reedeste treeningute vastu, kuna vahepeal on autot edasi arendatud ning ilmastiku tingimused võivad olla tugevasti muutunud.