Spykeri meeskonnas ollakse veendunud, et kuna kumbki tiim pole oma autot ise konstrueerinud ja valmis ehitanud, on meeskonnad läinud vastuollu Concorde lepingus sõnastatuga, kirjutab autosport.com.

Spykeri esindaja sõnul võivad meeskondlike e Konstruktorite karika punktidele sõita vaid tiimid, kes on ise autod valmis ehitanud. Super Aguri kasutab aga Honda RA106 edasiarendust ja Toro Rosso Red Bulli modifitseeritud RB3 mudelit. Mõlemad tiimid on veendunud, et nende tegevus on igati seaduspärane.

Spyker andis Super Aguri kohta sisse protesti ka Austraalia GP kvalifikatsiooni järel, kuid võistluste kohtunikud lükkasid selle tagasi põhjendusega, et Concorde lepingu sisu üle otsustamine ei kuulu nende pädevusse.

Spykeri boss Colin Kolles: “Meil on tegemist konstruktorite karikaga ja ma kordan seda veelgi — konstruktorite karikaga. Selliselt on see defineeritud Concorde lepingus. Järelikult tuleb auto konstrueerida, et kvalifitseeruda selle mõiste alla.”

Super Aguri poolelt kommenteeris Daniel Audetto, et nende poolt on kõik legaalne ja probleemi ei ole: “Kui neil on millegi üle kaevata, siis tehku seda. Siis saame ka teada, kas neil on õigus või mitte. Meil igatahes on õigus.”