Gardemeisteri juhiload on antud välja Monacos, kuid jaapanlased ei lasknud soomlast ilma kohalike lubadeta Sapporo rallil starti, kirjutab wrc.com. Seetõttu veetis alates 1996. aastast WRC sarjas sõitev ralliäss terve esmaspäeva teooriatundides ja eksamit andes.

"Hommikul pidin osalema teooriatundides, pärast tegin teste, et eksam edukalt sooritada," kirjeldas Gardemeister. "Sõidueksam oli kõige naljakam, see oli mingi vana Nissan või Toyota, millega ma sõitsin. Kuigi eksamineerija teadis, et ma olen rallisõitja, läbisin ma eksami kõigi reeglite järgi."

Soomlane peab nüüd oma WRC autole panema ka märgi, mis hoiatab teisi sõitjaid algaja juhi eest.

Martin Rauami kodulehe andmetel pidi ka tema kaardilugeja Silver Kütt hankima Jaapanis uued juhiload, sest seal Eesti omasid ei aktsepteerita.