„Seade ei oleks viimase üheksa aasta jooksul ühtegi F1 pilooti päästnud,“ lausus Villeneuve The News of the World’le. „F1-s pole olnud õnnetusi, mille puhul HANS’st kasu oleks,“ lisas kanadalane.

„Diniz oleks hukkunud, kui ta 1999. aastal Euroopa GP’l toimunud õnnetuse ajal oleks HANS seadet kandnud,“ jätkas Villeneuve. „Seega ainuke kord, kui HANS oleks midagi muutnud, oleks tähendanud võidusõitja surma põhjustamist,“ lisas Jacques.

„On situatsioone, kus HANS võib sulle probleeme põhjustada. Nick Heidfeld testis HANS seadet ning pärast 2 ringi läbimist ei suutnud ta enam autojuhtimisele kontsentreeruda, kuna seade põhjustas suuri valusid,“ lisas Villeneuve.

„Seade vajab rohkem testimist,“ lausus Villeneuve meeskonnakaaslane Jenson Button.

HANS’i väljatöötaja professor Robert Hubbard ei nõustu F1 pilootide arvamustega: „Ei ole ühtegi avariid, kus meditsiiniline ekspert oleks tõdenud, et HANS seadmest oleks kahju olnud. On olnud ka külgkokkupõrkeid, mille tulemusena HANS on küll põhjustanud kergeid vigastusi piloodile, kuid need on olnud oluliselt väiksemad, mis oleks kaasnenud ilma HANS’i kasutamiseta.“

HANS seadme suur pooldaja on FIA meditsiinipealik Sid Watkins, kelle nõudel on HANS seade alates 2003. aastas F1-s kohustuslik. HANS seade (Head and Neck Support System) on aastaid kasutusel olnud CART (nüüdne Champ Car World Series) sarjas, kus HANS on päästnud mitmete võidusõitja elu.