Stepney sai halva kuulsuse osaliseks 2007. aastal, kui ta Ferrari saladusi McLarenile edasi rääkis. Juhtum sai nimetuse "spy-gate'i skandaal".

Hiljuti Racecar Engineering'ule intervjuud andes avaldas Stepney, et Ferrari kasutas 2007. aasta hooajal reeglitele mitte vastanud tagatiiba ning liikuvat põhja, mis samuti keelatud oli.

"Mulle meeldib proovida võita ausal põhimõttel, kuid kui ma Ferraris olin, ei nõustunud ma paljude asjadega. Minu meelest ei olnud see korrektne ning kuigi tegin valesti, et rääkisin sellest rivaalile (McLarenile), võitmine sel moel polnud õige tee," lausus Stepney.

Stepney rääkis saladused välja Austraalia GP-l omavahelises vestluses kolleeg Mick Coughlanile, kes McLarenis töötas. Coughlin rääkis jutu edasi McLareni juhile Ron Dennisele, kes FIAlt selgitusi nõudis.

Ferrari tagatiib tunnistati reeglitele vastavaks, kuid põhi mitte. "Otsustasime mitte protestida, olgugi, et oli selge, et Ferraril oli illegaalne võistluslik eelis," lausus Dennis toona.

Oleks McLaren protestinud, võinuks Ferrari saada Austraalia GP-lt disklafi ning maailmameistriks oleks tulnud Kimi Räikköneni asemel Fernando Alonso.