McLaren tõi uue auto rajale kohe testipäeva alguses, kui ringrada oli veel vihmamärg — MP4-19B auto šassii on võrreldes eelkäijaga oluliselt muutunud. Uuendatud on külgmisi õhuvõtuavasid, esitiiba, mis nüüd sarnaneb Renault meeskonna autode omale, ja kitsamaks on tehtud auto tagaosa.

Kimi Räikkönen, kes vaatamata vihmasadudele läbis auto roolis 45 ringi, lausus: „Hommikul õnnestus meil vihma tõttu läbida vaid mõned ringid, kuid pärastlõunal saime juba korralikult sõita. Esmamulje on, et auto tundub hea, kuid kulub aega uue auto arendamiseks, mistõttu ootavad meid ees veel kaks väga tihedat päeva, kuid auto on senini tundunud ja käitunud väga hästi.”

Meeskond plaanis esialgu McLaren MP4-19B auto võistlustulle tuua juuli lõpus peetavad Saksamaa GP-l, kuid McLareni juht Martin Whitmarsh kinnitas, et uut autot võib rajal näha juba 4. juulil peetaval Prantsusmaa GP-l.

Räikkönen sai kirja ühtlasi päeva teise aja, soomlasele järgnesid Renault piloot Jarno Trulli ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia — neli kiiremat olid ka ainukesed, kes käisid vahepeal rajal kuivailma rehvidega.

Vihmamärjal rajal näitas hommikul kiireimat aega Ferrari piloot Michael Schumacher.

Tehnilised probleemid vaevasid BAR meeskonna piloodi Takuma Sato auto käigukasti, kes suurema osa päevast oli sunnitud boksides veetma.

Silverstone’i 1. päeva ajad:

KOHTPILOOTMEESKONDREHVIDRINGEAEGKAOTUS
1AlonsoRenaultM581:22.075 
2RaikkonenMcLarenM461:22.1230.048
3TrulliRenaultM281:23.3941.319
4PizzoniaWilliamsF1M491:23.6841.609
5GeneWilliamsF1M811:25.7403.665
6KlienJaguarM581:26.2074.132
7da MattaToyotaM511:26.2134.138
8M SchumacherFerrariB301:26.4284.353
9SatoBARM151:30.2038.128